Na deze test nog kans?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Cato1979, Oct 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Lieve dames, voordat ik de moed helemaal in de schoenen ga laten zakken hoop ik nog een sprankje hoop te krijgen:

Gemiddeld genomen heb ik een cyclus van 28 dagen en uit onderzoeken voor de geboorte van onze eerste werd duidelijk dat ik een late eisprong heb. Nu heb ik net als de meeste vrouwen net voor mijn NOD ALTIJD bruinverlies. Morgen is mijn NOD (dag 28). Nog niets vandaag...dat is best apart voor mijn doen. En natuurlijk denk ik vandaag alllerlei symptomen te hebben...
    Vanmiddag 2 uur na mijn laatste wc bezoek dacht ik: ik knal mijn allerlaatste kv test er tegenaan maar natuurlijk...omo wit...maar ik heb echt wel een cup die voller is dan normaal, beetje last van maagpijn....maar ja...heb ik ook wanneer ik ongesteld word.

Heeft een van jullie ervaring met een late eisprong icm een normale cyclusduur. Wanneer is testen dan eigenlijk wel handig? :) dank!

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik heb een cyclus van ongeveer 31 dagen en m'n eisprong meestal pas rond dag 21. In de maand waarin ik zwanger raakte had ik een verlate eisprong (cyclus van 41 dagen en ei op dag 31 ) m'n ei probeerde het wel op dag 21 maar op de een of andere manier kwam hij niet. Na 10 dagen nog een poging gedaan via mijn andere eierstok en die is wel gesprongen. Ik testte positief op 9dpo. Maar dat is bij iedereen anders. Waaraan ik merkte (achteraf) dat ik zwanger was, was juist geen zere tepels (voor menstruatie altijd) en roze/bruine afscheiding na de seks...
    Maak je gebruik van ovulatietesten? Dat kan je helpen om bij een (late) eisprong de bevruchting wat nauwkeuriger te "plannen" :)

3. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Wow! Dat is bijzonder! Ik heb ooit ovulatietesten geprobeerd maar probeer daar juist een beetje vanaf te komen... Inderdaad wel goed idee hoor maar dan ben ik er nog meer mee bezig dan ik nu al ben ;)

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hihi dan gewoon rond je vermeende eisprong om de dag seks hebben, dan verhoog je ook je kansen optimaal :)

Share This Page