ongesteld en test geeft toch positief aan.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door babycomp, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heb al 3 testen gedaan en die werden inderdaad steeds donkerder, maar blijkbaar zegt het niks en gaat het gewoon vanaf vandaag mis.

2. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb gister 1 test gedaan en deze was echt heel duidelijk bijna net zo duidelijk als de c streep. als je een miskraam krijg dan is je hcg toch niet zo hoog.
    en eigenlijk mocht ik pas zaterdag een urine test doen.

bestaan er ook testen die per ongeluk aangeven dat je zwanger bent terwijl het niet zo is.?

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Soms stijgt het hcg eerst wel (goed), waardoor de test wel aangeeft dat je zwanger bent, maar het daarna toch afgestoten wordt. Of je bent 1 van de zeldzame meiden die met bloedverlies toch een goede zwangerschap heeft!

4. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou gent heeft dus net gebeld en ben wel zwanger.
    bloedverlies kan altijd zegt ze maar ik vind het niet normaal en heb er ook geen goed gevoel bij.
    ik moet volgende week weer een bloedtest.
    mijn hcg was 55 geen idee wat dat betekent weten jullie dat??

5. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    gefeliciteerd! mijn hcg was 57 bij 3.5 weken..... hoever ben jij?

6. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    susan er zijn meer mensen die vloeien bij een zwamgerschap zelf donker rood bloed. blijf toch nog hoop houden voor je....

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Mijn hcg was 11 dagen na de terugplaatsing 51... Ze zeiden toen al dat het twijfelachtig was, waarom zit het nou nooit gewoon een keer mee????

Hoe ver bij jij nu babycomp?

8. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ook 11 dagen na tp dus ik reken er op dat dit gewoon niet goed zit.
    was ook al te mooi om waar te zijn. de eerste icsi poging eerste tp gelijk lukken hoe zou dat nou kunnen :x

heerlijk nog een week in spanning zitten verdorie

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @babycomp: dan is het toch iets hoger dan bij mij... Zo voelt het bij mij ook, de laatste cryo, de beste cryo, een kindje nog voor ons trouwen volgend jaar, het was allemaal te mooi om waar te zijn. Waarom gaat het bij ons nou niet ook gewoon goed??? Ga nu wel onderzoek vragen naar de miskramen, ben er na 3 keer helemaal klaar mee!

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Door het bloedverlies ben ik nog steeds onzeker, maar mn hcg is super goed gestegen van 51 afgelopen vrijdag naar 798 nu!

Ik weet nu niet goed meer wat te denken, maar die gyn zei dat ik zonder echt veel bloedverlies moet proberen (ze zei zelf al hoe lastig dat is) me niet teveel zorgen te maken.

We moeten nu de echo van 2 september afwachten. Het kan nog alle kanten op, maar er is nog hoop!

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Babycomp gefeliciteerd! Wanneer heb jij je eerste echo in Gent? Wij 10 september!

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik durf alleen pas een banner aan te maken na de goede echo, door het bloedverlies vind ik het toch nog te onzeker... Ga nu zaterdag zowel een KV als een CB test doen, hoop zo dat de CB dan 3+ aangeeft!

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik snap je angst maar je waarde is super mooi gestegen!!!

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @poppetje: dat is waar, had ik maar geen bloedverlies...

15. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi poppetje gefeliciteerd hoor!! geniet ervan.

ik heb nog geen echo eerst volgende week nog een bloedtest maar ik heb er niet zo goed gevoel over hoor. we zien wel.

misschien komen wel elkaar nog tegen in gent.

en suzanne dat is zeker netjes gestegen moed houden joh.
    zit vast goed dit keer.

groetjes

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Meiden geen paniek als je bloed verliest! hier ook in het begin hele erge bloedverlies gehad/zelfs krampen/lage rugpijn en het bloed wat ik verloor was zelfs nog erger dan als ik ongesteld was!!
    Dit was nadat er vanuit het AMC bevestiging kwam dat ik zwanger was, dmv ICSI, en ik kon pas 2 weken daarna voor een echo terecht omdat ze anders toch niet veel zagen. Ging dus echt uit van een mk...hield mijn ogen dicht bij de echo...en hoorde ze praten..'hier zie ik het hartje en het klopt' ...ik was gewoon nog zwanger!! :D

Op 31 december weer bloedverlies...bleef langs mijn been stromen en had er geen controle over, helderrood, vk gebeld en ze kon geen hartje meer horen..wij met spoed voor een echo naar het zh...alles was prima en de kleine lag lekker te spartelen ;) ze hebben geen oorzaak gevonden voor het bloedverlies...

Veel succes en hopelijk hebben jullie net zoveel geluk als ik!

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Pindakoek: wat fijn dat het bij jou toch goed was, hopelijk bij ons ook!

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heb net weer een test gedaan en de CB geeft nog steeds 2-3 weken aan... Terwijl ik al 5 weken en 5 dagen zou moeten zijn. Of ben ik minder ver dan ik denk? Vorige zondag deed ik een Engelse test en die gaf al 2-3 weken aan en afgelopen woensdag deed ik een NL CB en die gaf ook 2-3 weken aan. Maak me nu echt ontzettend veel zorgen, voor mijn gevoel kan het nu niet goed meer zitten. Zal ik later komende week nog een keer een test doen?

Wat denken jullie? Ben nu echt heel bang en onzeker...

19. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi pindakoek

wat fijn een goed bericht te horen. bloeden is hier bijna gestopt en voel me absolouut nog zwanger moet maandag weer voor een test of de hcg omhoog is. hoop dan alleen niet dat het een bbz is ben ik toch wel bang voor.

en suzanne als ik jou was zou ik eens even stoppen met testen probeer er even niet zo veel mee bezig te zijn echt.
    ik weet maak precies hetzelfde mee dat het heel heel moeilijk is maar als je jezelf er toe zet is het te doen.
    je moet zo denken is het zo dan hoor ik dat ?(Wanneer hoor je het) is het niet zo dan is dat vreselijk kut maar niks aan te doen. je kunt er nu door 100 testen niks aan veranderen. kost ook zo veel geld joh al die testen en je schiet er helemaal niks mee op. je leeft nog steeds in onzekerheid.
    begrijp jou wel hoor. maar probeer je dagen te breken ga langs vriendinnen of familie probeer het leuk te hebben samen met je vriend. echt de tijd gaat er sneller door.
    maar begrijp het echt hoor ik voel me ook onzeker en bang en voel me ook rot omdat ik het haat om te wachten. je wilt het zo graag je bent er zo dicht bij je wilt het NU en niet over een maand, je wilt niet weer helemaal overnieuw het traject in enz. maar of je er nu 24 uur mee bezig bent of niet het verandert helaas helemaal niks. ( ook trouwens iets waar ik vreselijk boos over kan worden) probeer de knop om te zetten probeer een beetje van het leven te genieten.

kom op wanneer hoor je het of goed zit ja of nee? je hcg was prima gestegen dus probeer een beetje positief te blijven.

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @dotcom: ik weet het echt wel, maar het is gewoon te moeilijk... Gelukkig heb ik wel genoeg afleiding, alleen nu erg last van mn buik, word ik ook wel onrustig van. Ben ook erg moe, had net niet eens meer de puf om te shoppen...

Deel Deze Pagina