Hai de tekst zegt t al...... Ik heb 2 dagen geleden een hsg onderzoek gehad en sinds gister na gemeenschap te hebben gehad met ml iets wat bruin verlies, toen daarna niks meer en vanmiddag wel weer bruinverlies en bij elk toilet bezoekje wat slijmerig bruin verlies, heb dus maar een inleg kruisje gezet en wacht het even af. Ik zelf dacht gister nog wat spul van het hsg maar nu denk ik oud bloed?? Zijn er meiden die ook zoiets hebben meegemaakt en hoe zit het dan denken jullie met me vruchtbare dagen die eraan komen? Liefs Angel
ik heb ook een dag of 2 bruin verlies gehad, dag daarna was mijn ovulatie en ben ik ook zwanger geworden.
Ha meiden thanks voor jullie reactie t stelt wel wat gerust om te horen dat meerdere dit hebben na een hsg onderzoek, bij mij dan pas na 2 dagen dus wacht het nog even af morgen en anders maandag even naar t zkh bellen. @ mamabri wat leuk dat het die ronde nog raak is geweest en dan zo kort erna je eisprong te hebben gehad dus het kan toch geen kwaad dat bruinverlies fheww ,je hoort idd wel vaker dat na een hsg onderzoek je wat vruchtbaarder bent of tenminste dat t wat sneller drna gaat doordat je eierstokken van binnen zijn gespoeld!
Ik heb er ook 2 dagen last van gehad. De dag na de behandeling zelfs wat verhoging, waardoor ik bang was voor een ontsteking. Maar gelukkig was er niets aan de hand
oh gelukkig maar, ja is wel altijd even schrikken he? Naja t stelt me al weer wat gerust ik ga me niet meer zo druk maken het is al wat minder aan het worden en ben echt benieuwd wanneer ik me eisprong zal hebben normaal ongeveer rond dag 20 zit nu op dag 11 heb woensdag gelukkig wel een vervolg afspraak hoop dat ze even een echootje doet
Ik heb in december een hsg gehad en tegelijkertijd een hysteroscopie. 1 keer eerder in NL, maar deze keer in Gent. Hele andere ervaring trouwens. Vond het erg meevallen en ik moest antibiotica nemen de dag ervoor en op de dag zelf. Twee dagen last gehad van bruinverlies en ook wel wat last van mijn buik. Ook had ik veel eerder mijn eisprong, las dat dat wel vaker voorkwam dus het kan wel wat effect hebben op de cyclus. Ook zwanger meteen, maar dat werd helaas een vroege miskraam, maar we gaan weer vrolijk verder!
Hoi SKYKE81 Oh dankje wel voor het delen van jou ervaring, ik heb ook sterk het gevoel dat me ei er eerder aan zit te komen. Ik vond de hsg echt vies tegenvallen pijn joh ik trol lijkbleek weg en werd licht in me hoofd wag geen pretje ik had niks gekregen van te voren had zelf maar 2 paracetamols ingenomen maar niet dat het echt wat hielp. Hoop dat je gauw weer posi mag testen! wanneer is jou nod?
Hoi! Beetje late reactie van mij..Maar wat vervelend dat de hsg tegenviel, ik vond het zelf uiteraard ook niet fijn, maar op de een of andere manier i het in Belgie minder pijnlijk had ik het idee. Hoe ze alles aanpakken en ze gebruikten een soort schuim ipv een andere vloeitof. Maar ws komt het ook omdat ik vantevoren valium had genomen haha. Ik ben wel van het verdoven.... Hoop dat alle goed met je gaat!
Hoi Skye81, Dat is niet erg hoor het kan verschillen idd per vloeistof bij mij hebben ze opidiol ofzo de olie contrast gebruikt, heb gehoord dat dat pijnlijker is dan op water basis en waarschijnlijk dus ook de schuim maja sommigen zegge ook de met op water basis veel hebben gevoeld. ach jah we doen het ergs voor denk ik dan en gelukkig is het achter de rug. Het gaat voor nu wel goed ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus en net voorbij mijn vruchtbare dagen. zit nu op het wacht bankje mijn nod is 23 feb. Hoe is het met jou?