Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sammy82, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy82

Sammy82 Lid

18 jan 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben begin dit jaar met de pil gestopt en had gelijk een regelmatige cyclus van 29 of 30 dagen. 1 juli was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en volgens de libresse kalender was mijn eisprong rond 15 juli en zou ik 30 juli ongesteld moeten worden.

24 juli ben ik 's avonds ineens ziek geworden, ik bleef maar overgeven, had flinke pijn in mijn onderrug en had iets verhoging. De volgende ochtend heb ik nog een paar keer overgegeven, maar de rest van de dag en de dagen daarna voelde ik me al een stuk beter, al blijf ik bij vlagen misselijk en was mijn maag nog een week gevoelig en ben ik een paar dagen nog heel moe geweest.

Tussen de 15e en de 24e hebben we seks gehad waarbij het niet helemaal goed is gelopen met het condoom. De kans dat ik zwanger ben lijkt me klein omdat we er op tijd achter kwamen, maar ik ben nu een week overtijd. Woensdag heb ik een test gedaan, die was negatief, maar als mijn eisprong later was (dan is de kans dat ik zwanger ben ook groter), kan het natuurlijk dat ik te vroeg getest heb.

Ik heb wel sinds een paar dagen baarmoederkrampen, maar meestal als ik daar last van heb, word ik ook gelijk (in ieder geval binnen een dag) ongesteld.

Het kan natuurlijk van alles zijn, misschien dat mijn menstruatie op zich laat wachten omdat ik ziek ben geweest? Wat zouden jullie doen, nog een keer testen?

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Even afwachten, anders even testen als de ongi uitblijft!
    Denk niet dat het feit dat je ziek bent geweest je ongi later komt, heeft er niks mee te maken denk ik. Succes!

3. Sammy82

Sammy82 Lid

18 jan 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gister negatief getest, maar nog steeds geen teken van een menstruatie. Ik hoorde wel dat je 19 dagen nadat je seks hebt gehad moet testen, dan heb ik sowieso nog te vroeg getest.

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja indd, moeilijk he dat wachten. Maar er zit helaas niks anders op, Succes! :)

Deel Deze Pagina