nog 2 dagen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laan87, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Hallo meiden,

Dit is onze eerste ronde, en moet nog 2 dagen wachten voordat ik kant testen. Wat kan het dan lang duren zeg! Ik heb verder geen symptonen van zwanger zijn maar dat hoeft ook niet las ik. Waar ik wel last van heb de afgelopen week is dat ik erg vergeetachtig ben, veel afscheiding heb, en al een week steken in mn buik ongeveer bij mn eierstokken soort van zij steek en heb mn eisprong al gehad dus dat kan het niet wezen. Zou het dan toch? Maja ik zou toch echt nog even 2 dagen moeten wachten vrees ik :(

groetjes laan87

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meid,

Inderdaad spannend he! Ik mag dinsdag testen, maar wacht het nog even af als ik nog niet ongi ben. Dit is voor mij de 3e ronde. Ik heb ook veel last van afscheiding, vooral na mijn eisprong. Hoe weet jij zo zeker dat je een eisprong hebt gehad? Was jij al een tijd gestopt met de pil?
    Ik had volgens mij de eerste ronde geen eisprong.
    Succes meid!

3. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Hee annie

Ik voelde mijn eisprong, had felle steken bij mijn eierstokken. En af en toe een keer een paar minuten. Ik wist ook niet zeker of dit wel mijn eisprong was maar een vriendin van mij vertelde dat dit wel mijn eisprong was. Ik had verder geen slijm (beetje vies sorry!) bij de eisprong wat sommige wel hebben. Ik ben eind augustus gestopt met de pil en zijn gelijk begonnen met klussen dus nog niet zo lang! Maar goed je weet maar nooit! ;) Ik mag dinsdag idd ook testen zo kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden!

groetjes laan 87

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Spannend hoor! Ik ben in juli gestopt met de pil.
    Ik dacht afgelopen ronde om eens te gaan temperaturen. Weet dat dit nog niet echt nodig is, maar wilde eens kijken of ik mijn ei kon vinden. Nou geeft die temp van mij helaas niets duidelijks aan. Zie niet enorme verschillen.
    We houden elkaar op de hoogte. Sterkte de laatste dagen met wachten. Ik haat dat wachten!

5. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hey meiden, foei wat duren de dagen lang he! ik heb woensdag mijn nod. maar als ik het trek wil ik wachten tot ik echt overtijd ben. vorige ronde 1 dag voor nod getest, negatief, en ongelovelijk teleurgesteld! ik vond het zo erg, zo'n blanco test dat ik dacht nooit meer voor dat ik overtijd ben testen! uiteraard werd ik de dag erna ongi :rolleyes:
    waar ik last van heb:
    gevoelige/gespannen borsten met af en toe steken erin.
    heel vaak plassen
    af en toe steekjes/krampjes in bm.
    alleen dat heel vaak plassen vind ik gek. de andere dingen kunnen ook pms-symptoompjes zijn
    ik moet echt 1 x per uur, dit heb ik normaal nooit.
    spannend...

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi Madelon,

Voor jou duurt het wachten helemaal lang met die lange cyclus. Ik zou er gek van worden. Maar helaas kan je daar niets aan doen.
    Ik heb sinds deze ronde geen last meer van mijn borsten, maar moet inderdaad ook veel plassen. Nooit last van gehad. Verder heb ik sinds een paar dagen last van jeuk op mijn buik. Heel raar! Succes meid!

7. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    hee madelon,

Dat heb ik nou ook! Ik moet ook heel erg vaak plassen anders had ik daar nooit last van begon al te twijfelen dat het aan het weer ligt maar moet wel erg vaak! Nou wie weet! Zal voor jullie allemaal duimen!

groetjes

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hey hoe is het met jullie? al getest?
    ik heb vanmorgen positief getest!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Madelon,

Ik heb een vraagje... Ook ik moet constant naar het toilet. Nu ben ik toch wel een zeikerd geloof ik maar het volgende... Als ik merk dat ik naar het toilet moet, moet ik ook gelijk heel erg nodig... en dat dus ook ongeveer elk uur... Pfff Herken jij dat?

Sorry ben een beetje nieuwsgierig.

Liefs Debby

10. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Hee madelon!

Van harte zeg! Nou ik heb vanmorgen nog niet getest omdat ik dacht dat ik ongesteld zou worden heb sinds gisteravond erg veel last van menstruatie pijn en vandaag met vlagen en dan ook maar heel erg licht, maar heb positieve hieraan is dat ik nog niet ongesteld ben! Maar goed dat zou ook kunnen komen omdat ik net ben gestopt met de pil hoop het natuurlijk niet. Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan gooi ik er een test tegen aan! Vind het echt super voor je Madelon! geniet ervan! Ennuh je hoort nog van mij ;)

groetjes!

11. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Gefeliciteerd!

12. Niet meer actief

@madelon: gefeliciteerd

@laan87: ik duim mee meid hihi

13. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Hoi meiden,

Nou hier vanmorgen negatief getest en nog niet ongesteld :( baal er best wel van. Maar denk dat het komt dat ik nog niet ongesteld ben dat ik nog aan het ontpillen ben. Ben net gestopt met de pil en gelijk gaan klussen. Hoop natuurlijk niet dat dit het is! Heb ook last van mn rug sinds gister maja dat kunnen meer oorzaken zijn het is geen menstruatie pijn namelijk. Nou jullie horen het nog wel!

xxjes

p.s thnx lauraatje ;)

14. Niet meer actief

wie weet test jij gewoon pas later positief... hoop echt dat het raak mag zijn en daarna ik en kunnen we lekker samen shoppen :D

15. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    ik hoop het ook zo, maar is ook weer niet goed kopen we teveel denk ik ;) haha

Deel Deze Pagina