ongesteld en toch zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bianca hofstad, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    zijn er mensen bij die zwanger werden en tijdens de zwangerschap toch 1 a 2 dagen (licht) ongesteld werden

sorry voor de vele vragen maar ik heb veel vragen die van mij op toepasing zijn vandaar.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee, had ik totaal geen last van.

3. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ja hoor, die zijn er wel. Mijn vriendin is een levend voorbeeld. Zij werd gewoon de 1e 2 maanden ongesteld en was 3 maanden zwanger voor ze erachter kwam.

4. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    ja maar dan kan je toch ook geen test doen?
    dus dan weet je toch nooit of je zwanger bent. want dan maak je dat hormoon toch bijna niet aan.

groetjes

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor dat staat los van elkaar.. je kindje maakt dat hormoon aan.

6. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    een vriendin van mij had dat ook. ze werd de eerste 2 maand van haar zwangerschap gewoon ongi.

liefs san.

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Bij mij is dat ook geberud. Ik was net zwanger maar wel 3 dagen ongesteld geweest. Uiteindelijk ging het wel mis.

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik wist bij mn eerste dochter pas met 4 maanden dat ik zwanger was! Ook ongi geweest steeds.

9. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik was zelf gewoon een hele week 'ongesteld', maar dan wel 5 dagen later dan normaal en lang niet zo hevig als anders. Lijkt soms wel leeg te lopen tijdens menstruatie!. Nu alleen maar beetje bruin en soms helder rood tijdens afvegen. Verbandje is gehele week schoon gebleven. Ik vertouwde het toch niet. Test gedaan in namiddag: negatief.. Enkele dagen later voor de zekerheid toch weer test gedaan in de ochtend. Harstikke positief! Nu nog 2x getest sinds vorige week donderdag.. nog steeds positief.. dus het zal nu dan toch wel!

10. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik ben ook "ongesteld'' geweest ,twee dagen of zo en heel licht maar bleek toch zwanger hoor!

11. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik ben ook "ongesteld'' geweest ,twee dagen of zo en heel licht maar bleek toch zwanger hoor!

Deel Deze Pagina