zijn er mensen bij die zwanger werden en tijdens de zwangerschap toch 1 a 2 dagen (licht) ongesteld werden sorry voor de vele vragen maar ik heb veel vragen die van mij op toepasing zijn vandaar.
Ja hoor, die zijn er wel. Mijn vriendin is een levend voorbeeld. Zij werd gewoon de 1e 2 maanden ongesteld en was 3 maanden zwanger voor ze erachter kwam.
ja maar dan kan je toch ook geen test doen? dus dan weet je toch nooit of je zwanger bent. want dan maak je dat hormoon toch bijna niet aan. groetjes
een vriendin van mij had dat ook. ze werd de eerste 2 maand van haar zwangerschap gewoon ongi. liefs san.
Bij mij is dat ook geberud. Ik was net zwanger maar wel 3 dagen ongesteld geweest. Uiteindelijk ging het wel mis.
Ik was zelf gewoon een hele week 'ongesteld', maar dan wel 5 dagen later dan normaal en lang niet zo hevig als anders. Lijkt soms wel leeg te lopen tijdens menstruatie!. Nu alleen maar beetje bruin en soms helder rood tijdens afvegen. Verbandje is gehele week schoon gebleven. Ik vertouwde het toch niet. Test gedaan in namiddag: negatief.. Enkele dagen later voor de zekerheid toch weer test gedaan in de ochtend. Harstikke positief! Nu nog 2x getest sinds vorige week donderdag.. nog steeds positief.. dus het zal nu dan toch wel!