ongesteld en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bibi77, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi77

Bibi77 Lid

6 sep 2011
    15
    0
    0
    Pfff..snap er niks meer van...

Ik had de laatste keer een vrij lange cyclus (voor mijn doen) en had vorige week woensdag nog negatief getest. Toen verloor ik donderdag einde middag, begin avond wat bruin bloed. Echter had ik gisterenavond voor de zekerheid toch even een test (KV) gedaan, want ik vond het allemaal wat anders verlopen dan anders..(normaal word ik echt altijd 's ochtends ongesteld en verlies ik veel meer bloed). Nu verlies ik dus sinds vrijdag wat bloed, maar meer bruinig bloed. (sorry voor de details..). Nu dacht ik op de test van gisterenavond een lichte streep te zien staat...vanmorgen weer gestest, weer een licht streepje..
    Wat denken jullie? Vals positief of toch mogelijk???

2. Within

Within Niet meer actief

Heb je een foto? Bruinverlies kan wel als je zwanger bent.

3. Bibi77

Bibi77 Lid

6 sep 2011
    15
    0
    0
    Heb wel een foto, maar weet niet goed hoe ik hem hier moet plaatsen, heb de foto ook niet op mijn pc alleen op mijn telefoon..

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je zou niet de eerste zijn.
    Ik zou nog even door testen.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Een streep is een streep toch? Ik heb ook bruinverlies gehad de eerste 10 weken van mijn zwangerschap!
    Zou idd morgen weer een testje doen.. En anders naar de huisarts voor een test? :)

6. Bibi77

Bibi77 Lid

6 sep 2011
    15
    0
    0
    hoi chiggy,

ga morgen inderdaad weer testen..en als er nog zo'n vaag streepje staat bel ik de huisarts maar, ik word er zo niet zekerder op...
    Bij mij is het ook niet alleen bruinverlies maar ook wel wat bloed geweest. is ook geen "knaltest" maar een licht lijntje. Bij mijn vorige zwangerschap ging het eigenlijk helemaal "volgens het boekje". paar dagen overtijd en een echte knaltest en nu is het allemaal zo ontzettend vaag..durf het bijna niet te hopen dat het waar mag zijn..

7. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik was ook ongesteld toen ik zwanger was..
    Omdat het niet gepland was schrok ik ook nog van het aantal weken bij de eerste echo omdat ik dacht dat ik nog maar 5 weken was en bleek 9 te zijn. Schijnt vaker voor te komen hoor.. dat je cyclus nog maandje door gaat..

8. Bibi77

Bibi77 Lid

6 sep 2011
    15
    0
    0
    hoi fruitypebbles,

Jeetje, kan me voorstellen dat dat schrikken is geweest! Wanneer heb jij dan positief getest?

9. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Het kan zeker wel. Ik ben twee keer zwanger geweest (allebei vmk healas) en beide keren eerst ongesteld geweest en 1 dag daarna positieve test gedaan. En daar raakte de verloskundige helemaal niet overstuur van :(.
    Ik wel. Maar het schijnt (echtechtecht, zo zei ze later) dat het echt nog alle kanten op kan na bloedverlies, óók als het eruit ziet en aanvoelt als een menstruatie. Die vmk´s van mij waren blijkbaar gewoon twee keer vette pech (gewoon, grrrr:x). Maar goed, strekking van deze bijdrage: wanhoop niet want het kan echt nog alle kanten op.

Spannend, succes!

10. Bibi77

Bibi77 Lid

6 sep 2011
    15
    0
    0
    Hoi Jantine,

Bedankt voor je reactie! Inderdaad wat een pech zeg...Hoop voor je dat je dat nu bespaart gaat blijven en dat je dat niet meer hoeft mee te maken..
    Voor mij dus nog even spannend! wel fijn om te horen dat er een mogelijkheid in zit!

11. Bri

Bri Niet meer actief

Vriendin van mij is een paar dagen ongesteld geweest, terwijl ze wel zwanger was. Die had nota bene een MAP geslikt in die cyclus, het was gewoon nog niet de bedoeling en het was niet goed gegaan met het condoom.
    Die ongesteldheid was wel lichter dan normaal, en duurde ook wat korter, maar 't was wel gewoon helderrood bloed. Toen ze de maand erna niet menstrueerde bleek dat ze zwanger was. Resultaat is een prachtige dochter, die al weer 10 jaar wordt...

Het kan dus, ongesteld worden terwijl je zwanger bent.

12. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Rare lichamen hebben wij hè ;)

Mijn vk zegt ook heel vaak: het lichaam doet soms rare dingen.
    En dan zeg ik: En daar ben je dan jaren voor in opleiding geweest, om dat dan later te kunnen zeggen :D

13. Bibi77

Bibi77 Lid

6 sep 2011
    15
    0
    0
    Nou..kan nu met zekerheid zeggen dat ik wel zwanger was ( gisteren met cb digitaal zwanger getest) maar vandaag 2 testen negatief..heb waarschijnlijk een miskraam gehad...

Liefs van een verdrietige bibi

14. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hallo allemaal,

Mischien ben ik voor mijn doen wel wat te snel, maar ben erg nieuwsgierig, ik heb misschien ook zo iets.
    17 aug j.l. ben ik gestopt met de pil, wanneer ik toen mijn menstratie heb gehad kan ik me niet zo goed meer herinneren, ik heb al flink last van mijn tepels en heb vorige week dikke slijm roze kleurig gehad, dit schijnt ook eerste symptonen te zijn van zwangerschap, nou had ik vanochtend ineens een propje bloed tijdens het plassen en verder bruin kleurig, zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn of zou ik gewoon een menstuatie hebben. Zou ik al zwanger kunnen zijn?
    Heeft iemnd hier ook ervaring mee?

Groet malle

Deel Deze Pagina