Kans verkeken?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jess1986, Oct 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jess1986

Jess1986 Actief lid

Sep 28, 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben hartstikke nieuw op het forum. Ik had een vraagje. Afgelopen zondagavond hebben we geklust en nu dacht ik vanmorgen vroeg rond een uur of 7 mijn eisprong te voelen. Ik had in een keer wat pijnscheuten in mijn buik, iets wat ik normaal gesproken niet heb. Als dit inderdaad zo geweest is, ben ik dan nog op tijd als we vanavond klussen? Ik had gelezen dat als je het om de dag doet, dat je dan goed zit. Of zouden we net te laat zijn dan?

2. Jess1986

Jess1986 Actief lid

Sep 28, 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja,heb mijn banner gewoon maar op 28 dagen gezet omdat ik voordat ik de pil slikte heel erg regelmatig was. Maar goed, dat is 10 jaar geleden...

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Je eitje kan na springen nog 12 tot 24 uur overleven... dus baat het niet dan schaadt het ook niet...

Kan ook zijn dat de zaadjes van zondag "al klaar staan" om het eitje op te vangen...

Je kansen zijn niet verkeken in ieder geval.

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    je kan ook gewoon even buikpijn gehad hebben relax het is je eerste ronden dus waarschijnlijk moet je ook nog ontpillen.
    dus ik zou gewoon lekker genieten van de sex en eerst is kijken wat de natuur doet... je kan altijd nog kijken na hoeveel dagen tussen de sex maar stel dat het net zoals bij ons ook eerst 8 maanden duurt en daarna 5 maanden dan word het vrije echte moetje en ik denk dat , dat niet de bedoeling is

5. Jess1986

Jess1986 Actief lid

Sep 28, 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de snelle reacties! We gaan er vanavond gewoon maar voor en dan zien we het wel.

Het is inderdaad pas ons eerste ronde. Ben er wel vrij zeker van dat dit mijn eisprong was omdat ik dit vroeger ook altijd voelde. Wil er dus wel graag goed gebruik van maken, mocht dit zo zijn. Maar goed, we gaan ons maar niet te druk maken en wachten rustig af :)

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Mijn 2 kindjes zijn beide verwekt op de dag na de eisprong.. Dus dat hoeft geen probleem te zijn.
    En de zaadjes van zondag blijven ook zo'n 3 dagen leven. Dus die kunnen ook nog hun kans grijpen ;)

7. Jess1986

Jess1986 Actief lid

Sep 28, 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te horen Deepfreeze, vanavond vriendlief maar even bij zijn lurven grijpen als hij uit zijn werk komt :)

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Veel plezier :D

Share This Page