hallo dames, Ik zit zelf een beetje in de war, dus misschien dat jullie mij wat advies kunnen geven. In januari ben ik gestopt met de pil en zijn mij vriend en ik begonnen voor een kindje.13 januari heb ik mij laatste 'ongesteldheid' gehad en 14 februari dacht ik mij ei te hebben gevoeld. 12 maart ben ik ongesteld geworden, en tussen mij pil ongesteldheid en echte ongestelheid zat 35 dagen. Nadat ik echt ongesteld ben geworden zijn mij vriend en ik flink gaan klussen, en over 6 dagen zit ik alweer op 35 dagen. Nu merk ik zelf dat ik de laatste tijd sneller op mij teentjes ben getrapt en mij vriend merkt dat de huid rondom mijn tepel groter is geworden. Ik heb zelf niks gemerkt van innesteling ofzo, is er toch een kans aanwezig dat het gelukt is? wel heb ik de vorige week pijnlijke eistokken gehad, en vanaf vandaag een beetje ongesteldheids gevoel. Vanaf wanneer kan ik eigenlijk testen als 12 maart mijn laatste ongesteldheid was. Ik hoop snel antwoord te krijgen! groetjes
Hoi Mandy, Het is bijna altijd zo dat je ongeveer 14 dagen voor je menstruatie je eisprong hebt gehad. Als jij 12 maart ongesteld bent geworden heb je eind februari je eisprong gehad, en niet op 13 februari. Toen is je cyclus pas begonnen. Je zit nu pas op dag 30 van deze cyclus. Dus in principe zou je een test kunnen doen. Hou er wel rekening mee dat je ook aan het ontpillen bent en je cyclus nog niet op orde is. Ook je lichaam kan hier raar door reageren, en soms lijken zwangerschapskwaaltjes erg veel op menstruatieklachten. Dus doe lekker een testje als je je daar goed bij voelt. En als het negatief is kun je het beste weer even een weekje wachten. Ik hoop voor je dat het raak is
Klopt ik heb 14 februari mij ei gehad, ik ben begin januari gestopt met de pil en 13 februari had ik mijn laatste pil ongesteldheid. Het ontpillen brengt me zo erg in de war. Ben de laatste dagen niet om te genieten, en voel me ook telkens lichtelijk misselijk. Kan er geen pijl op trekken door het ontpillen. Ik heb vorige maand ook al verschillende testen gedaan en vind het toch zonde van me geld om nu te testen en volgende week weer. Ik wil liever de datum weten dat de test echt betrouwbaar is.
Hi Dan zou ik als ik jou was een weekje wachten. Het kan ook best zijn, doordat je nog aan het ontpillen bent en je cyclus zijn nog moet vinden, dat deze cyclus langer duurt dan de vorige 35dagen. Succes!