Eisprong voelen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cilia, 1 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    voor mijn zwangerschap voelde ik mijn ei nooit. nu 12 weken na de bevalling had ik 3 dagen pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik, heb ovulatietest gedaan en die was positief. zou het mijn ei zijn die ik voelde? we zijn nu trouwens NIET bezig voor een tweede maar ben gewoon nieuwsgierig of mijn cyclus al weer op gang is (ik geef namelijk borstvoeding)

2. Niet meer actief

zo voelde mijn ei altijd wel...

Plus dat mn libido steeg :oops:

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat is heel goed mogelijk. Na mijn 2e 'zwangerschap' (miskraam dus) voelde ik het ook ineens. Ik heb het toen hier aan de verloskundige gevraagd en die gaf aan dat een zwangerschap (zelf zo kort) veel kan veranderen in je lichaam. Het is dus heel goed mogelijk dat je nu ineens je eisprong kan voelen. Bij mij is het in elk geval echt onmiskenbaar. Het voelt bij mij als een sterke kramp (precies bij de eierstok waar het eitje vandaan komt) met een 'plop-gevoel' en dan is het ineens over.

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb ook maltijd drie dagen last van de eisprong! ;)

5. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ze zeggen dat je geen eisprong hebt als je borstvoeding geeft.

6. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik voelde hem ook altijd.

7. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    met bv heb je wel een eisprong, dit zei de gyn nog bij de nacontrole, toen heb ik dat gevraagd.
    Dan heb ik zeker mijn ei gevoeld, was idd 3 dagen en ineens over!

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

We hebben het maar zwaar niet?Ik heb sinds een 2 mnd een aggressieve eisprong en deze keer is mijn ongi Extreem pijnlijk!
    Getsie elke 2 weken pijn!
    hihi
    Knuffs ikke :D

9. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Ook ik voel nu ineens mijn eisprong, tenminste dat denk ik...

In april heb ik een MA gehad en daarna gecurriteerd. Na 4 weken controle bij de gyneacoloog en zij vertelde mij dat er een eisprong aan zat te komen. Heb een aantal dagen steekjes, rechts in mijn zij/lies gehad.

Nadat ik ongesteld was geworden ben ik met de pil begonnen. Dat hij onbetrouwbaar is de eerste maand heb ik nu wel gevoeld. Sinds een aantal dagen weer die steekjes, pijnlijke borsten als ik geen BH aanheb en vandaag zelfs bij het trappen lopen voel ik het. De steekjes zijn het meest aan de rechterkant maar af en toe ook aan de linkerkant. (was met mijn MA zwanger van een tweeling) Misschien dus twee eitjes ?

Is het niet raar dat je er meerdere dagen last van hebt en dat je borsten wat pijn doen ?

Groetjes Monique

10. mashaa

mashaa Lid

4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar

hahaha, ik voel mijn eisprong ook altijd, en dan is die menstuatiepijn tevoren niets vergeleken bij de pijn van mijn eisprong, en mama mo, mijn libido stijgt ook als een gek als die eisprong plaats vind

Is denk ik ons voortplantingsinstinct ;) !

11. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ja, ik voelde mijn eisprong ook altijd, het deed zelfs zeer!
    Wel heel makkelijk als je zwanger wil worden.

12. Niet meer actief

Dat is echt een fabeltje hoor......... :rolleyes:

Deel Deze Pagina