Stand baarmoedermond wisselend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fizzy, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik probeer mijn cyclus een beetje te volgen dmv slijm en mijn baarmoedermond. Overal lees ik dat je baarmoedermond tijdens je vruchtbare periode hoog ligt, en daarbuiten laag.
    Nu merk ik dat mijn baarmoedermond gedurende de dag hoog en laag ligt. Er zit ook geen patroon in te ontdekken van 's morgens en 's avonds ofzo. Is dit 'normaal'?

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dit heb ik hier ook, ik denk dat ik nog niet ervaren genoeg ermee ben.

Misschien kun je het 2 keer per dag op een vaste tijd checken en in dezelfde houding?

3. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Dat doe ik, maar er is geen touw aan vast te knopen, haha

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Het klopt dat het per moment op de dag en in je cyclus verandert. Je kunt het beste een vast moment op de dag kiezen en elke dag op hetzelfde moment voelen. Op een gegeven moment ga je dan een patroon herkennen.

Je slijm kun je wel meerdere keren per dag checken en dan geldt het meest vruchtbare slijm. Succes met uitproberen ;)

5. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Dank je!
    Slijm heeft geen zin, probeer ik al een tijd maar schijn er iedere maand naast te zitten (dan denk ik dat ik vruchtbaar slijm heb, blijkt achteraf mijn eisprong 10 dagen later te zijn geweest, lastig klussen ;) ). Daarom ook deze ronde ook bezig met ovulatietesten.

Maar was even benieuwd of het dus normaal is dat je baarmoedermond dus niet 24/7 hoog staat in je vruchtbare peeiode :)

Deel Deze Pagina