Geen menstruatie, wel negatieve test.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Chann1992, Nov 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Hallo allemaal,

Ik en mijn vriend zijn helaas al een tijdje bezig om een kindje te krijgen.
    Mijn vriend heeft te weinig zaadcellen en daarom komen wij in aanmerking voor ICSI, dit is helaas afgebroken om dat de medicatie niet goed aansloeg bij mij.

Wij willen dit weer gaan oppakken, maar ik heb me zelf eerst een doel gesteld dat ik wat wil afvallen en op een gezond gewicht wil komen.

Uiteraard hoop ik natuurlijk nog steeds op een wonder..

Nu zit ik met het volgende, ik zit nu op dag 45 van mijn cyclus en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. 13-10 was mijn laatste menstruatie en ik zit vaak op een cyclus tussen de 27 en 34 dagen.

Ik heb al ruim een week last van een menstruatie achting gevoel.
    - zeurend gevoel in onder rug en soms in mijn buik
    - rommelende darmen (Geen trek)

Ik weet dat het lichaam ons goed voor de gek kan houden, maar dit heb ik in al die maanden nog nooit gehad, en dan word je toch weer onzeker en dan ga ik toch weer van alles denken.

Vandaag toch maar een test gedaan, en geen streepje te bekennen, ik begrijp er helemaal niks van.. :(

Zijn hier meiden die dit herkennen?
    Hebben jullie tips en adviezen?

Liefs,
    Chantal

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat wel van belang is om te weten is hoe lang je cyclussen normaliter zijn. Heb je vaker cyclussen langer dan 40 dagen?

Verder, als het zwangerschapssymptomen zouden zijn, zou je HCG moeten aanmaken en zou je nu op zijn minst een licht tweede streepje op een test moeten zien.

Ik vrees dan ook dat je een lange cyclus hebt, mogelijk nog niet een eisprong gehad of een hele late eisprong gehad.

3. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Nee nog nooit langer gehad dan 40 dagen, het afgelopen half jaar zat ik op
    33, 31, 35, 27, 29, 33, 30..

Bedankt voor je berichtje..

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Wanneer is je ICSI afgebroken? Bij de meeste vrouwen is de cyclus na een ICSI van slag door het hormoongebruik. Over het algemeen is je cyclus dan een stuk langer en komt je eisprong later. Vaak trekt dit daarna vanzelf weer bij.

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Hoi Jippie,

Sorry voor mijn late reactie. mijn ICSI behandeling is in januari afgebroken, alweer een tijdje geleden.

Inmiddels ben ik gister ochtend weer ongesteld geworden, wel wat heftiger dan normaal, maar de onzekerheid is gelukkig weg..
    Had natuurlijk op een zwangerschap gehoopt, maar helaas is dit weer niet het geval.

Bedankt voor je reactie :)

Share This Page