Hallo allemaal, ik heb een vraag, ik ben in september 2007 gestopt met de pil. nu heb ik sinds september vaker in de maand steken in me buik normaal een paar dagen voordat ik ongi moet worden heb ik een harde buik. mijn laatste menstruatie was 5 maart. sinds dien heb ik de hele tijd een harde buik.. rond de 10e van deze maand (me eisprong?) was ik enorm misselijk,.. nu ben ik of in de morgen misselijk of in de avond, het verschild per dag. heb veel steken in me buik.. heb vaker hoofdpijn. zou ik zwanger kunnen zijn? Groetjes jacqueline
ik voelde vanmorgen ook aan me buik en het lijkt wel alsof het harde gedeelte van me buik draait.. eerst was het over de breedte van me buik.. maar nu ook in de lengte..
Doe gewoon een testje zou ik zeggen. Verder ik ben nov gestopt met de pil en ik heb elk zogenaamd zwangerschapssymptoom gehad wat er maar is. Had zelfs een buik die dikker en dikker werd terwijl zoveel at ik niet eens. En ik ben nu toch ook alweer bijna 6 maanden gestopt. De pil is bende, doe een testje en als die negatief is ligt het toch echt zeer waarschijnlijk aan het ontpillen. Succes
was dus loos alarm,.. ik had woensdag test gehaald en donderdag morgen gedaan,.. negatief.. nog geen paar uur later was ik ongi,.. en ben het maar 3 dagen geweest,.. was wel 2 dagen te laat dus..