Ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die ongesteld zijn geworden en ook nog zwanger blijken te zijn? Ik heb namelijk gehoord dat het mogelijk is, maar ik kan er niets over terugvinden.
zullen er ongetwijfeld ook wel wat zijn hoor Ik weet alleen dat mijn moeder dat 30 jaar geleden van mij had . Ze was al bijna 4 mnd toen ze erachter kwam En ook een stagiare op me werk was 12 weken zwanger toen ze erachter kwam ze ging voor hefige buikpijn naar de dokter en kwam lijkbleek terug het was voor haar een grote schok. Maar ze is er wel super blij mee Dus het kan altijd je lichaam doet soms rare dingen met je
melanina en myprecious was het bij diegenen dan als een normale heftige bloeding als bij een menstruatie?
Zou ik ook graag willen weten ja, mijn 'menstruatie' is deze keer zo vreemd... heel weinig (in totaal 1 mvb-tje) en alleen bij afvegen gehad. Ik voel me nog steeds anders dan anders maar durf toch niet meer tegen beter weten in te testen omdat ik vorige week (op 2 en 4 dagen na NOD) negatief testte..... *zucht* Hoe kan je jezelf nog gekker dan gek maken hè
hallo! ongesteld en toch zwanger... ik geloof dat dat wel kan ja, maar volgens mij meestal als die persoon aan de pil is. weet ik niet zeker hoor. ik ben oa aan de pil gegaan omdat ik het zoooo onregelmatig was, maar door de pil kon ik de klok er op gelijk zetten. het 'speelt' dus wel met je hormonen/lichaam, de pil. chemische troep als je het mij vraagt. xx chico
Het zou best kunnen er zijn wel vrouwen die lichte bloedingen hebben tijdens hun zwangerschap en dit zien als ongesteldheid. Dit zuller er alleen zo weinig zijn. Ik denk dat als je ongesteld geworden bent je er dus gewoon vanuit kunt gaan de je niet zwanger bent.
Een kennis van mij is door gemenstrueerd tot 6 maand zwangerschap. Ze kwam erachter dat ze zwanger was na 3 maand. Ze was niet aan de pil!
oke, toch wel! voor zover is had gehoord waren de vrouwen wel aan de pil. raar dat dat zo kan he. xx chico
Ook ik was de eerste paar maanden gewoon ongesteld en hartstikke zwanger. Het kan dus toch. Wel is het minder dan een gewone ongesteldheid, maar nog steeds heel erg vervelend! Hopelijk ben ik de volgende keer meteen van die rode duivels af!
Mijn moeder was tijdens de zwangerschap van mijn zusje de 1e 3 maanden nog ongesteld. Zij slikte ook geen pil. Wel was ze een half jaar voor die tijd van mij bevallen.