HELP

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Butterfly26, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Meiden help AUB !

Ik vanmorgen naar de wc, een flinke veeg bruin met donderrood bloed, echt heel donker.. Dus ik denk ja ongi, ik tampon in, veel oud bloed erin, en nu bijna niks meer ........ :( Wat kan dat zijn, of is het echt gewoon mijn ongi, heb ook totaal geen krampen, ook niet gehad....

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    denk wel je ongi, tenminste, da's bij mij elke keer zo, ik ben namelijk mar heel licht ongesteld, gebruik maar 1 tampon op een dag, maar als het hierna helemaal ageloepn is is er misschien nog hoop voor je, hoe is je ongi normaal?

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hallo Butterfly,

Ik heb precies hetzelfde gehad na mijn curettage, maar het bleek toch ongesteldheid te zijn. En gisteren weer, ik hoopte op een duidelijke positieve zwangerschapstest, maar gisteren bij het afvegen weer hetzelfde geval. Toevallig heb ik gisteren in het ziekenhuis mijn bloed laten prikken om te kijken naar de HCG waarde maar ik ben helaas niet zwanger. Dus dat oud bloed is gewoon menstruatie :(

Het lichaam heeft dus een klap gehad na de miskraam. Gezien je 13 dgn overtijd bent, heb je al een zwangerschapstest gedaan?

4. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Butterfly, het spijt me maar ik denk dat je toch gewoon ongesteld bent geworden... Het is toch nog steeds de eerste keer sinds de pil dat je ongesteld moest worden (als ik het goed heb?) Dan kan het best wat anders lopen dan voorheen... ontpillen.....

Sterkte en succes!

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zoals mijn voorgangers al zeiden en ik ook al eerder in een ander topic van, ben echt bang dat dit ongesteldheid is. Na het stoppen met de pil is dat gewoon anders dan anders. Ik heb het ook allemaal gehad. Sterkte lieverd!

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Bedankt voor de reacties meiden !
    Heb is heel erg weinig, normaal de 1e dag heb ik wel 1 tampon per uur nodig.. En nu als ik hem eruit haal zit er een druppie op...
    Maar we gaan er maar vanuit dat het mijn ongi is.. :)
    Kunnen we door naar de 2e ronde ;)

7. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Het is heel normaal dat je menstruatie heel anders is nu zonder pil hoor! Als je aan de pil bent, menstrueer je ook niet echt... Dus ik denk dat dit helaas gewoon je ongi is/wordt...

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik heb het ook gehad toen ik zwanger was.
    Ik dacht toen dat ik ook ongie was maar achteraf bleek ik zwanger te zijn. Hou het nog ff in de gaten en wie weet :) (ik hoop het voor je)

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Thnx Inger ;) Hopelijk is het bij mij ook zo, ga er niet vanuit maar hopen kan altijd ;) Wacht vandaag en morgen even af :)

Bedankt voor al jullie reacties ;)

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Gooi er anders is een testje tegenaan als het zo blijft. Ik hoop het voor je! Hier draaien de duimen ;)

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Als het is verdwenen, of niet meer word, ga ik morgen een test halen voor vrijdag :)
    Thnx voor de draaiende duimen ;)

Deel Deze Pagina