Hoi Ladies, Hopelijk kunnen jullie mij wat meer duidelijkheid geven! Op 29 nov heb ik een curretage gehad (pillen hielpen niet het vruchtje af te stoten) en heb ik geen bloedverlies meer gehad na de ingreep. Alleen een beetje (sorry!!) bruinige afscheiding. Dit geef ik even aan, want nu 6 weken later, lijkt het alsof ik m`n eisprong wel heb gehad gebaseerd op ff-kaartje, maar heb ik geen menstruatie/ positieve zw.test. Alleen wederom wat bruinige afscheiding op 11/12 dpo...maar ik heb gelezen dat je dat niet als menstruatie kunt rekenen. Ik snap dat het door spanning/ stress even uit kan blijven, maar die heb ik niet (bewust). Er zou een mogelijkheid kunnen zijn dat m`n eisprong en dus menstruatie iets later is... Maar hoe dan ook...kan het dat je geen menstruatie hebt (rond 14/16 dgn) na eisprong...nee toch??? Ik hoop op iemand die hier iets in herkent of meer over weet. Wacht t allemaal af..ben al blij dat het lijkt dat ik een eisprong heb gehad...maar zou blij zijn als t allemaal weer lekker loopt.. Dank je wel dames!
Misschien toch een testje doen? Het bruinige kan misschien innesteling zijn? Of je lichaam is toch nog aan het opruimen.. Dat afwachten is en blijft vervelend!
Ik heb dit na me 2de curretage ook gehad. Had 2 dagen heel licht roze/bruin verlies 26 dagen na de curretage volgens de gynecoloog me menstuatie. Daarna bleef het uit met soms wat bruin verlies. Na 2 afspraken met de ha een verwijs terug naar de gynecoloog en bleek een eitje vast te zitten die niet gesprongen was. Ik heb toen een kuur primolut gehad om het op te wekken. Misschien anders contact opnemen met de gynecoloog als je testen negatief blijven en je menstuatie uitblijft.
Hoi! Dank voor jullie snelle berichtjes! @chic; het zou mooi zijn als het toch een onverwachte late innesteling is. Rustig wachten blijft soms lastig en ik had t me nog zo voorgenomen..geen zorgen..t komt wel goed..en dan nu toch.. Kijk deze week nog wel ff aan en dan evt een testje! @beccie86; wat een aparte situatie bij jou! Ik bel de gyn wel over een week als er er niets veranderd is. Volgens tempkaartje is er wel een eisprong geweest, dus bij geen menstruatie of pos.zw.test klopt iets niet. Dus vraag me af waardoor geen bloedverlies kan optreden..had jij er veel last van bij je curettage? Liefs!
Ik dacht zelf ook dat ik een eisprong had, positieve ovulatie test die daarna weer lichter werd. Waar ik zelf bang voor was dat was verkleving. Vooral omdat het de 2de in korte tijd. Maar gelukkig niet. Ik had na de curretage weinig last van bloedverlies. Alleen bij de 2de bloedarmoede door extreem veel bloedverlies voor de curretage.het was daarom ook een spoed curretage Maar wanneer heb je ongeveer een eisprong gehad? Ik hoop dat je In ieder geval snel duidelijkheid krijgt. Heb je trouwens ook al de nacontrole gehad was bij mij 6 weken na dr curretage
Hoi! Ik word altijd op dag 17 na mijn ei ongesteld. Helaas heb ik wel eens op 10 dpo of 12 dpo wat bruinige afscheiding. Dus ja het kan wel. Ik hoop voor je dat het niets betekend. Ik duim voor je.
nog niets veranderd.. ik wacht geduldig verder. @beccie; vorige week ben ik langs de gyn geweest voor een afrondend gesprek. ze maken niet weer een echo om te kijken of alles er goed uitziet. Adhv mn temp. lijkt het erop of ik rond 31-12 ergens een eisprong heb gehad. dit kaartje heb ik ook aan gyn laten zien en hij zei ook dat het er wel uitzag alsof er een eisprong is geweest...daarom des te gekker dat ik geen echte menstruatie zie. ik heb op mn kaartje maar mn spotting als menstruatie ingevuld..heb ik t gevoel dat ik weer verder kan. binnenkort als er niets meer gebeurt, maar weer even telefonisch consult aanvragen dnek ik. ben ver weg ook bang dat ik met zo`n verkleving te maken heb aangezien ik geen bloed verlies. @ sanyi; dat geeft weer extra hoop dat er nog iets kan gebeuren de komende dagen... dank iig!
Ik heb 14 september 2012 een miskraam gehad na een zwangerschap van 23 weken en 1 dag. De dag zelf operatief de placenta verwijderd. De dag zelf weer naar huis. 2 dagen later weer naar ziekenhuis vanwege hoge koorts. Na 3 dagen antibiotica weer naar huis. 3 weken later nog steeds hevig bloedverlies (proppen). Voor controle naar gynaecoloog. (5 oktober). Meteen weer opgenomen voor 2e curretage. De avond na de curretage kreeg ik weer enorm hoge koorts en last van benauwdheid en kortademig. Bleek een flinke longontsteking te zijn. 1,5 week in ziekenhuis. Daarna pas echt alles kunnen verwerken. Na wat onderzoeken is gebleken dat alle ellende is veroorzaakt door een zeldzame en hardnekkige bacterie. Mijn cyclus was door deze problemen nog niet op gang gekomen. In december had ik wel 1 dag heel licht bloedverlies. Vandaag is eindelijk mijn echte cyclus weer op gang gekomen. Wij hebben het advies gekregen van de gynaecoloog om eerst te wachten tot de cyclus weer normaal/op gang was, pas weer te gaan proberen. Ik moet volgende week dinsdag weer voor controle naar de gynaecoloog. Hopelijk krijgen we dan "groen licht". Onze kinderwens is ondanks alle ellende de afgelopen maanden nog niet afgenomen. Nu maar hopen dat onze wens dit jaar wel in vervulling mag gaan!!
Ik heb 14 juni mijn curretage gehad, had daarna ongeveer 2 weken bruinverlies. Na dikke 3 weken werd ik (denk ik) ongesteld maar dat was maar 1.5 dag. De maanden hierop werd het niet beter; zeer lange cyclus (50-60 dagen) gevolgd door een menstruatie van 2 dagen (zeer licht). Ik ben na een paar maanden naar de huisarts gegaan en hij heeft mij toen medicatie gegeven om een menstruatie uit te lokken. Dit zou een ''kickstart'' zijn voor mijn cyclus. Ben je gek!!!! Nog geen verandering. Hij had aangegeven dat ik naar de gyn moest als dit niet beter zou worden. Zodoende een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts (gyn had geen zin zei het ziekenhuis). Een paar dagen voor oud & nieuw begon ik bruin bloed te verliezen...maar ja...met mijn cyclus dacht ik niet meteen aan een innestelingsbloeding. Na 3 dagen bruin bloed te hebben verloren en wetende dat ik 10 januari een afspraak zou hebben met de fert arts, toch maar een test gedaan en die was positief!!!!! Weet overigens nog steeds niet hoe het zit met mijn cyclus
Wat een heftige situaties allemaal! Wel fijn om jullie ervaringen te lezen..hoe erg ook wat jullie mee maken. @Beccie86; tsja..ik dacht in eerste instantie morgen weer een test te doen ( dan zou t volgens de laatste eisprong mogelijkheid met een test echt wel duidelijk moeten zijn of ik wel/niet zwanger ben) maar uiterlijk volgende week! Wil t de tijd geven en niet weer meteen de paniekscenarios bekijken..maar ook niet mn kop in t zand steken. Daarbij is intussen m`n buik ook nog raar gaan doen. Is heel gevoelig en lijkt/ ziet er beetje opgeblazen uit...beetje bang voor symptomen van een verkleving in combinatie met geen menstruatie. Denk eigenlijk ook wel zeker te weten niet zwanger te zijn, aangezien m`n temp weer omlaag is gegaan en blijft na eisprong (wel boven 'coverline' )..overigens weet ik niet hoe betrouwbaar en veelzeggend dat is, maar dat is wat ik heb begrepen. Zie dat jij ook wel een heftige tijd achter de rug hebt! Hoe gaat het nu met jou? @Dribbel; wat een verhaal zeg en ongelooflijk verdrietig! Hopelijk blijkt volgende week alles in orde...vast wel...jij hebt de heftige! regen gehad, dus nu de zonneschijn! heel veel sterkte. @Franky; hoe gek kan alles lopen he! van blij...naar verdriet, in onzekerheid en dan ineens zwanger...Zo`n verrassing heb ik vorige keer gehad..en toen ging t mis...Maar jij van harte gefeliciteerd en mooie zwangerschap gewenst! Sterkte allemaal!!
Nou ik ben benieuwd wat je test zegt. Mij mij gaat het gelukkig wel goed. Na de laatse curretage een na sleep van 6 weken gehad door ernstige bloedarmoede. En ik ben er sinds gister achter dat ik weer zwanger ben. Maar is nog onwerkelijk en eng. Dacht eerst met de klachten dat het nog kwam van de vorige cyclus dat het eitje vast zat. Ze wist niet of primolut dat zou oplossen. Ik blijf voor je duimen dat je snel zekerheid heb
Jeetje Beccie wat een nieuws!! Van harte gefeliciteerd. Kan wel begrijpen dat het heel eng is, maar de ene is de ander niet, nu is het tijd voor een goede zwangerschap, dus geniet er van! (makkelijker gezegd dan gedaan.. ) Hoe komt het dat je ging testen? Vanwege de klachten en nieuwsgierig? of al lange cyclus...(en overtijd)? Mijn testje was negatief...had niet anders verwacht ivm tempdaling..maar dan is het igg zeker. Hopelijk gaat deze cyclus sneller dan de vorige! met goed vertrouwen verder, maar bel morgen wel voor advies even de arts.. Ben je intussen al klein beetje meer aan het positieve testje gewend? Wel heel blij of liever nog even gewacht? Succes!!
@happy2012 ik had gewoon een raar gevoel dat ik bij me vorige zwangerschappen ook had al 2 dagen dat me borsten gevoelig waren en me buik ook. Had eigenlijk niet verwacht dat die positief zou zijn. Had rond de 2de me eisprong en de 29ste hadden we voor het laats geklust dus dacht dat we het mis waren gelopen deze ronde. Wou dan ook uitsluiten dat het een zwangerschap was want dacht zelf dat de klachten nogsteeds van de vast zittende eisprong was van december, omdat de gynocoloog had gezegd dat ze niet zeker wist of primolut het op zou lossen. Ik heb de 29ste weer een afspraak bij de gynecoloog dus ben waarschijnlijk dan ook een echo. Denk dat het tot die tijd nog een beetje onwerkelijk blijft. we zijn wel erg blij maar het is ook erg dubbel. Als ik het uitreken ben ik 25 september uitgerekend en dat is precies een jaar na het verlies van de 3ling. We gaan wel positief blijven en hopen op een gezonde zwangerschap. Jammer dat je test negatief was hoop dat als je belt dat je meer info zal krijgen. Want deze onzekerheid is ook niks