Ongesteld en vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door lovemy2kids, 1 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

dit.
    Ik ben zo blij dat ik destijds dat ding heb aangeschaft.
    Wat een verademing tijdens mijn menstruaties.

2. LeentjeWolkje

LeentjeWolkje Actief lid

22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Hier even een tegengeluid: ik vind het echt vréselijke dingen, die cups. Het uithalen is een knoeiboel, het inbrengen en uithalen doet pijn bij mij, je zit met je vingers in je eigen bloed te frunniken, er komt bloed onder je vingernagels, bloed loopt soms langs je vinger naar je hand, moeilijk om te wassen op het werk als je geen water hebt op je toilet... ieder zijn ding hoor, maar niet íedereen is lyrisch over de cup :D

Wat stoort je het meest? Dat je naar een plaats gaat waar het warm is, en dat je dan menstrueren niet prettig vindt? Of was je van plan te gaan zwemmen? Zonnebaden? Trektocht?

3. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Bedankt voor de uitleg, ik ga het ervaren de komende menstruatie.

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hoe ontsmet je zo’n ding?

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik was en spoel hem elke keer helemaal om met desinfectie zeep, zet hem op de kop weg zodat er geen restje water achterblijft.

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier ook altijd heftige menstruaties. Ik spoel net als seriel de boel leeg/schoon. Dat scheelt echt een hoop. Ook op de laatste dagen, goed spoelen en het is m dan ook gewoon klaar. Doe ik het niet dan loop ik nog dagen met restjes bloed wat er af en toe uit loopt.

Oh en aleve feminax. Dat is naproxen natrium. Ik voel nog amper pijn en de bloedingen zijn ook minder heftig. Helpt bij mij alleen wanneer ik meteen bij de 1e klachten 2 pillen neem.

Deel Deze Pagina