Help! middag urine clearblue dubbel hormoon.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisa2001, 1 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik gebruik de clearblue dubbel hormoon ovulatietesten.
    Nu staat er dat je het met ochtend urine moet doen, maar er staat niet echt duidelijk of middag urine ook goed is? Ik wil namelijk liever 's middags testen ipv 's ochtends.

Zou dat een probleem zijn denken jullie?

Alvast bedankt!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Is dat een andere test als de Clear Blue met smiley?

3. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Ja dat is weer een nieuwe variant, daarmee krijg je eerst een smiley als je in je vier vruchtbaarste dagen komt en een knipperende smiley als je echt een piek hebt. Deze test meet zowel LH als oestrogeen.
    Ik heb geen idee of het ook met middagurine kan. Ik zou als ik jou was de helpdesk van clear blue bellen. Daar moeten ze het je weten te vertellen.

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik heb die met dubbele hormoon indicator ook gebruikt. Je krijgt een knipperende smiley as je hoog vruchtbaar bent en een vaste smiley als je je piekvruchtbaarheid hebt bereikt. Het tegenovergestelde dus dan Loeske zegt.

Ik testte wel altijd met middagurine, maar ik hield er wel rekening mee dat ik dan niet teveel dronk van te voren.

5. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Liana, oh fijn om te horen dat jij het ook zo hebt gedaan!! Ik had vandaag een knipperde smiley. Hoop morgen weer een knipperde of een stilstaande.

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik hoop snel op een vaste smiley voor je! Je zit in elk geval in je vruchtbare dagen, dat is wel duidelijk. Veel plezier ;)

7. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik kon smiddags of savonds testen maar dan bleef het negatief. Alleen sochtends werkte het bij mij.

Lees net dat het bij jou wel lukt. Klusse 😉

8. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    @water27, oh heb ik even geluk:D.
    We hebben het gisteren gezellig gemaakt en morgen nog maar eens gezellig maken. Elke dag is een beetje veel voor mij vriend haha. Hoop echt dat ik snel de stil staande smiley krijg. Heb al een aantal maanden gewacht op iets. Hopelijk doet het voor jou ook iets en ben je snel zwanger meid!!

Deel Deze Pagina