ongesteld en zwanger kan dat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door steef82, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steef82

steef82 Lid

15 feb 2009
    33
    0
    0
    kapster
    hoi meiden,

ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden nouja ongesteld,ik verlies alleen veel donder bruine troep,heb al 3 keer geen echt rode ongesteldheid meer gehad!

maar nou vroeg ik me af zou ik toch zwanger kunnen zijn ondaks dat ik ongsteld en,ik blijf zo n last van me borsten houden,heb ik normaal niet tijdens mijn menstruatie,en krijg ook her en der wat puisten,heb ik normaal ook nooit!

heb nog geen test gedaan,omdat ik zoiets heb van,ben ongesteld en dus niet zwanger,
    heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad?

liefs steef

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ja hoor dat kan.. Dat noemen ze een pseudo menstruatie.. Komt weinig voor, maar bestaat dus wel

3. steef82

steef82 Lid

15 feb 2009
    33
    0
    0
    kapster
    pseudo menstruatie?

wat houd dat dan pcies in?
    ik heb er ook nog nooit van gehoord hihi.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat je lichaam toch denkt dat je ongi moet worden terwijl je zwanger bent, moet je maar eens googelen :) maar de menstruatie is dan vaak wel minder hevig en korter

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Klopt wat daantje zegt... zou iig even een testje doen.. succes!

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Zolang je geen rood bloed verliest, kan je niet echt spreken van een menstruatie, heb ik wel eens gehoord. Ik tel mijn menstruatie ook pas van de dag dat ik rood bloed verlies heb (en dan niet 1 rozig veegje, maar wanneer het echt doorzet).

Succes!

7. steef82

steef82 Lid

15 feb 2009
    33
    0
    0
    kapster
    nou test gedaan en toch niet zwanger,helaas op naar ronde 3.

maar ik heb al 3 maanden geen rood bloedverlies meer gehad,en de gynaceloog zegt dat dat niks uitmaakt,sommige mensen hebben dat gewoon.

liefs steef

Deel Deze Pagina