Hoe zit het met sterk ruikende urine?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door puzzcat24, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb deze dag (vanaf vanacht) hele vieze urine,net alsof ik dagen niet geplast heb...Honger,en ben moe,ongi krampjes,savonds warm en koud tegelijkertijd...Hihihih NOG 5 DAGEN

Maar heb geen blaasontsteking,of heb geen vreemd eten gehad...
    Zou het kunnen betekenen...?Ik weet dat ik moet wachten,maar vind het leuk om dat bij meerdere vrouwen te lezen die het ook hadden of hebben...

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hoi
    Was het ook heel donker? Want dan kan het zijn dat je niet genoeg gedronken hebt. Ik merk wel dat ik de laatste dagen ook hele donkere urine heb, drink wel veel, maar ik heb er nog niet aan geroken :D Dus wie weet (zie banner)
    Hoop voor je dat je zwanger bent!

3. Niet meer actief

Ik heb het vanaf de 5 weken (en voordat ik wist dat ik zwanger was) tot de 8 a 9 weken zo'n vieze urine gehad, en was bij mij ook geen blaasontsteking.
    Dus ik denk zelf dat het er wel bij hoort, want drink erg veel water.

Let me know wat er uit de test is gekomen meiss.

Veel suc6!

4. puzzcat24

Nou,ik drink heel veel ook snachts...Hihihi ik ruik er ook niet expres aan maar de geur komt je tegemoet zeg maar...

Ik hoop ook dat het deze keer raak is!

5. puzzcat24

Hihihi spannend!En ja ik ga het zelf van de daken schreeuwen als het raak is!

6. Niet meer actief

Nah, ik ga ook niet boven de pot hangen om te ruiken hoor, hahahaha.
    Maar idd, die geur komt je gewoon tegemoet joh.

Hoop voor je dat het raak is ;)

(k) Xena

7. puzzcat24

Ik weet dat jij ook niet boven de pot hangt hihihi ik wou het gewoon duidelijk maken dat het niet lekker is hihihih
    Zie omdat ik het dan niet goed kan uitleggen via typen krijg je misverstanden...

8. Niet meer actief

Neuh, zei ook niet dat jij boven de pot ging hangen, of ik.
    Maar snap wat je bedoeld, je hoeft nog niet eens boven de pot te hangen, die geur ruik je zo ook wel, zelfs als je verkouden bent.
    Hahaha.

En geeft niks hoor, ik kan het soms ook niet helemaal goed uitleggen, maar sommige proberen er dan toch nog iets van te maken :p

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Snap het helemaal hoor! Was een geintje dat ik zei dat ik er nog niet aan geroken had. :)
    Nee, ik weet wat je bedoeld met een geur die je tegemoet komt. Heb het ook wel eens gehad.
    Succes!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    pffffffff ik heb het al vanaf dag 1 !
    ik heb zelfs toiletblokken nu opgehangen omdat ik het vind stinken
    hoop dat het een goed teken is !

11. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Pff hier nog 1.. Ik had ook al extra een toiletblok in de wc gehangen. Wordt er echt naar van bah en ik drink toch genoeg.
    Ik zou ook echt niet weten waar het van komt.

Succes.

Deel Deze Pagina