Ik heb vanmorgen de test gedaan.. Was negatief... hellaas... Ma ja hoop niet opgeven op naar de volgend maand. (de maanden gaan zo wel snel zeg,)
Hoi, Een vraagje weet iemand wat dit kan betekenen. Ik heb al een hoge temp vanaf de laatste week september. Nu ben ik 8 oktober ongi geworden dit duurde 4 dagen. In die dagen bleef mijn temo hoog. En nu is mijn temp nog steeds hoog. Hij blijft zo tussen 36.7 en 36.9 terwijl hij voorheen rond ongi en daarna 36.3 of 36.4 was. Ik snap er echt helemaal niets van. Ik heb 7 oktober nog getest en die was negatief. (mijn ongi was ook 2 dagen later als de vorige cyclus) Ik weet niet wat ik hiervan moet denken iemand ervaring mee? Liefs Marleen
Ik weet niet of dit tekenen zijn maar de mijne is ook hoog gebleven na mijn menstruatie ik zit aan 36.8-37.00 en normaal is bij mij 36.6. Ik weet ook nog niet of ik zwanger ben en heb maandagavond de uitslag van de bloedtest. Mijn bloeddruk is ook heel laag sinds 3 dagen met soms een opschietertje. Mijn bloeddruk is vooral laag wanneer ik moe ben. Heb ook sinds gisteren een metaalsmaak in mijn mond gehad waarvan ik misselijk werd. Aan mijn borsten nog niet veel te zien behalve dan dat ze iets groter zijn maar niet zo pijnlijk of stevig. IK ben zeer lichthuidig dus misschien heeft het daarmee te maken dat het niet donkerbruin wordt. Wel is mijn tepelhof enorm verdikt.
nou dat heb ik er dus ook bij een gekke metaalsmaak heel vreemd en mijn temp blijft hoog. Het lijkt erop saartje of we precies dezelfde symptomen hebben. Ben benieuwd wat er uit jouw bloedtest komt
hoi hoi nou kijk maar even naar mijn banner hahaha ik ben door de pil heen zwanger geraakt, uiteindelijk ben ik er bij toeval achtergekomen omdat ik een bloedtest moest doen in verband met pijn in mijn schouder de dokter had toen alles aangevinkt en zodoende zei ze dat ik zwanger was na de eerste grote schrik daarna hard gelachen groetjes nathalie