Hey allemaal, Ik ben nu 4 wk 5 dg zwanger. Dit is helaas al mijn 9e zwangerschap omdat het al vaak is misgegaan. Nu heb ik volgens mij bij bijna al mijn zwangerschappen enorm pijnlijke borsten gehad. ( ook de miskramen) Maar nu heb ik niks! Wel andere kwaaltjes maar ik vind die borsten zo vreemd! Wie had ook de ene zwangerschap wel pijnlijke borsten en de andere niet ( of pas veel later?) Ik ben zo bang!
Hey Ten eerste gefeliciteerd! In oktober wist ik al voor mijn positieve test dat ik zwanger was, omdat ik mega pijn in mijn borsten had (helaas ging dat mis) Deze zwangerschap tot 7 weken helemaal geen pijn in mijn borsten en sinds dien maar een heel klein beetje gevoelig, en ook alleen maar als ik eraan zit. ik ben inmiddels bijna 14weken zwanger, Dus welnof geen pijn heeft niets te betekenen
Heb ik net zo met mijn vorige zwangerschap had ik hele pijnlijke borsten al voor dat ik een zwangerachapstest had gedaan..en nu ben ik zwanger van ons 2de wondertje en ik heb nergens last van! Geen enkel kwaaltje....dat baart me wel zorgen...
Ik heb eerder geen last van mn borsten gehad. Nu wel. Het betekent helemaal niks. Je lichaam reageert op iedere zw anders. Gefeliciteerd en veel sterkte met wachten!
Bij mij kwam gevoelige borsten pas paar weken na de positieve test. En deze zwangerschap is totaal anders dan de vorige. Toen had ik veel klachten en ging t mis. Nu nauwelijks en hebben we een druk spartelende mini gezien! Dus alles kan. Hoop heel erg dat t goed gaat bij je! Sterkte, tis spannend deze periode!
Bedankt allemaal! Dat geeft weer een beetje rust! Pfff ik dacht dat de wachtweek na de terugplaatsing erg waren... Maar ik vind dit helemaal een vreselijke periode! Zou willen dat ik wat vertrouwen durfde te hebben!
Schommelt heel erg ik ben 6 weken En 3dagen vanaf bevruchting had ik egt zere borsten En gerommel nu met 6weken zijn de klachten Ook vermindert ze zijn er nog maar heel licht K denk dat het per dag wel verschilt ) Had vrijdag getest met digital cb En was mooi 3+ dus mooi op tijd 6weken dus ) Bij vorige zwangerschap had pas 6 weken tot 9 last ervan Toen van 9 tot 16 niet Toen verschilde per dag ...
Heb mijn borsten de hele zwangerschap niet gevoeld (nu 29 weken). Het verschilt per vrouw per zwangerschap dus het kan goed dat je het nu niet hebt en anders wel.
Hier ook geschommeld in het begin. Ene dag enorme last, andere dag was het helemaal weg. Het scheelde dat ik continue misselijk ben geweest vanaf een week of 6. Ik heb dus niet zo op andere dingen gelet.
Bedankt allemaal, borsten zijn inmiddels wel wat gevoelig en heb soms last van jeukende tepels.. Ben ook bij vlagen misselijk... Ik probeer vertrouwen te hebben maar dat valt niet mee..