Lieve dames, Hie ben ik weer met mijn vragen. Op 10-6 heb ik mijn eisprong gehad, weet het zeker omdat ik dan onderzoek had in ziekenhuis. Rond 3 uurtjes na de eisprong hebben wij nog goed geklust Week na de eisprong flinke buikpijn en steken,opgeblazen gevoel,het was 1 dag echt heftig en dag daarna minder. Ik heb ook erg veel last van witte afscheiding. Ik zou ( ik tel 14 dagen na eisprong) dus zondag of maandag mijn menstruatie moeten krijgen. Nou ben ik 3 dagen geleden flink verkouden geworden ( terwijl ik 2 jaar niet eens verkouden ben geweest). Er is bij ons thuis niemand ziek,dus dat vind ik al raar, heb normaal echt een goede weerstand. Vanochtend werd ik wakker met ongi pijn, echt heel erg. Bij het afwegen een heeel klein beetje bloed op papiertje. Dus ik dacht daar gaan we. Die pijn heeft tot vanavond aangehouden en is nu paar uurtjes helemaal weg. Ik heb dus bij het afwegen beetje roze kleur gehad,maar net bij het plassen niks meer. Ook heb ik gewoon weer witte afscheiding, ook als ik het binnen voel.Ik vind het raar omdat ik normaal al vanaf dag 1 gewoon maandverband moet gebruiken, nu was zelfs inlegkruisje niet echt nodig. Nou weet ik dat afwachten de enige optie is,maar ik dacht misschien zijn hier lieve dames die ook zo iets meegemaakt hebben? Want kan toch geen late innesteling zijn of wel? ALvast bedankt!
Ik denk idd dat ik morgen vroeg ga testen. Ik dacht dat er vannacht misschien menstruatie door zou breken maar nee hoor, ik heb nu ook geen ongi pijn meer, meer he gevoel dat ik een dikke buik heb haha vanochtend met plassen heel klein beetje roos, maar moest mijn best doen om het te zien. ALs ik vandaag nog niet echt ongesteld word dan durf ik denk ik morgen een teste doen. Laat jullie weten!
Hallo lieve dames, nou ik ben gisteren toch ongesteld geworden nou op naar de ronde 2 dan maar. Jullie heel veel succes!