ongesteld geweest en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mechantie87, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mechantie87

8 mei 2012
    12
    0
    0
    trotse mama van een zoon
    sneek
    :(hallo ik weet niet of ik hier goed zit maar ben zo onzeker als wat..

ik heb een zoon van net 1 nu.
    bij hem wist ik van begin af aan het is raak!

toen hij 11 maanden was besloten wij voor een 2e te gaan!
    aangezien we op onze zoon ook 3 jaar hebben moeten wachten..

vorige maand dacht ik echt dat het raak was.
    ik had hele tijd krampjes, was ontzettend moe, hoofdpijn..misselijk bij vlagen etc.
    heb toen gestest voor mijn menstruatie moest beginnen.cyclus is zon 32/33 dagen erg lang dus!
    kruidvatcassetes 5 euro. maar negatief.
    toen 4 dagen overtijd. weer negatief.
    de volgende dag kwam het maar wel anders dan anders. ik zeer teleurgesteld. maar het was 2 dagen licht..toen 2 dagen erger en 2 dagen licht..
    6 dagen in totaal net als anders. alleen zonder stolsels..en wel met kramp. (1 dag)
    maar nu een week erna zonder te klussen weer kwaaltjes. en ik begrijp er niks van.

- al even een tijdje zweer ik dat ik soms wat voel bewegen!:$
    - romelende darmen
    - bh heb k een grotere maat moeten kopen
    - hoofdijn bij vlagen
    - weer zo moe slaap ook veel, eerder op bed..ook
    -nu sinds vandaag weer krampjes
    - mijn baarmoeder is zo gevoelig als wat! druk erop en voel pijn achtig
    - inneens huilen om niks! of boos!
    - duizelig..
    - trek in ander voedsel en honger honger....

kan dit wel ongi worden en toch zwanger zijn?
    ik voel me zo zwanger maar de ongi zegt toch van niet...
    vrijdag afspraak bij dokter ben zo bang ....2e kindje is welkom..zeer welkom maar snap niet waarom ik me zo voel als het niet zo is..:x

2. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hmmm..

ik ken het gevoel wel heel erg.
    maar bij mij is het steeds "schijnzwanger"
    wij zijn ook niet proberen zwanger te raken ( we hebben een zoontje van 9 maand ) maar het kriebelt wel enorm en soms hoop ik dat het perongelijk toch raak is ondanks we veilig vrijen.
    maar voor ons in het nog niet de juiste timing om zwanger te raken.dus is het beter voor ons als het niet zo is.
    maar de kriebels zijn er wel. en ik denk dat doordat mijn cyclus erg onregelmatig is en ik met mijn cyclus ook steeds bijhou en mijn menstruatie elke mentruatie en cyclus anders is denk ik steeds zou het dan toch zo kunnen zijn... en dan begint je lichaam ook kwaaltjes te krijgen die door onszelf gecreëerd worden.en dan koop ik maar weer eens een testje om het zeker te weten. ( wat ik dus met mijn verstand al voor 95% weet dat ik niet zwanger ben.
    soms vooel ik me dan ook wel een enorme idioot;)

maar in jou geval ligt het ietsje anders.
    en is de kans wat groter.
    opzich komt het weleens voor dat mensen "mentrueren"er zijn ook mensen die op de dag dat ze ongesteld zouden moeten worden elke maand een beetje bloed verliezen als ze toch zwanger zijn. maar die testen vaak wel positief.

als je zekerheid wil zou ik even een bloedtestje vragen bij je huisarts:)

Deel Deze Pagina