Ondertussen in ronde 10. Na afgelopen maand 4 dagen overtijd te zijn geweest (bij een redelijk stabiele cyclus) en een dikke teleurstelling bij een test, ben ik toch weer vol goede moed. Ik heb besloten het deze maand zonder ovu-testen te doen en het maar gewoon af te wachten. Heb berekend (voor een cyclus van 28 dagen) dat mijn ei ergens volgende week dinsdag moet komen. Dus vanaf kerst tot pasen (grapje) gaan we weer goed ons best doen. 27 december vertrekken we voor 6 dagen naar Rome en hoe leuk zou het zijn als daar ons wondertje zou worden verwekt Het MOET gewoon lukken dit keer! zo...dat moest er even uit... groetjes Daan
Succes meid. Ik was in ronde 4 zwanger kreeg toen een ma. Daarna weer zwanger in ronde 4 dus totaal 8 rondes... Ik hoop voor je dat het je deze ronde mee zit!
Hier een soortgelijk geval. Ook in ronde 10 en we vertrekken de 29 voor een weekje vakantie in Griekenland. Ik heb echt zo het gevoel dat het deze keer wel zou kunnen gaan lukken. Ik ben iig totaal relaxed op vakantie! Succes en ik hou het in de gaten wat er met je banner gaat gebeuren
ik zit nu in ronde 32 en voor mijn gevoel moet het ook nu zo zijn. Helaas hebben we dat zelf niet voor het zeggen
Hm ze zeggen wel dat vakantie vaak wonderen doet alleen bij ons niet Ik hoop het voor jullie maar hou rekening erme dat je gewoon ongi word
jah je hoort vaak dat als mensen wat meer ontspannen zijn en niet teveel eraan denken dat er dan wonderen gebeuren! Ik denk ook wel dat je ontspannen moet zijn en niet teveel eraan moet denken....Een vakantie is altijd goed ik hoop dat het gaat lukken! Veel plezier!