hoi verloskundige ik heb een paar vraagjes ik ben gestopt met de pil en willen graag een 3de kindje ik ben elke keer in 1 keer zwanger geworden maar nu mijn vraag ik werd vrijdag ochtend wakker had een klein beetje bruine afscheiding het was niet veel een paar druppels en als ik plaste zag je geen bloed of zo zaterdag ochtend was er weer niks zaterdag midag weer een beetje en zondag was het helemaal weg maar ik moest nog niet ongesteld worden ik heb mijn ei daar voor ook gevoelt en toen had ik dat bloed paar dagen erna zo ongeveer 4 a 5 dagen erna en nu heb ik veel slijm verlies en heb pijnelijk borsten sins gisteravond en heb erg veel last van me baar moeder als ik loop of de hond springt op me buik doet me dat erg zeer ik had ook als ik opstond dat ik veel kramp kreeg net of me baarmoeder samen trekt maar geen ongesteldsheid gevoel was een ander gevoel zal het een zwangerschap kunnen zijn en kan dat bloed een in nesteling zijn geweest want het was niet veel en veel te vroeg voor een ongesteldheid en ik heb wel geklust in mijn vruchtbare periode gr patricia
Hoi Patricia, ik denk dat het een ovulatiebloeding is geweest, dus waarschijnlijk hebben jullie wel in de goede periode geklust. Spannend tot je kunt testen. Groetjes Brigitte