ongesteld geweest maar toch zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lima 84, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    dag dames...

ik vroeg mij af of dit kan dat je normaal ongesteld bent geweest maar dat je toch zwanger bent?

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja dat kan wel maar als je ongesteld bent geworden zou ik een test doen en de vk/gyn bellen.

Er zijn zelfs best wat vrouwen die helemnaal niet weten dat ze zwanger zijn en gewoon ongi worden en dan ineens 7 maanden zwanger blijken bijvoorbeeld.

3. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey,

Ik wil je niet ongerust maken maar ik werd ook ongesteld dus wist niet dat ik zwanger was.

Kreeg op den duur zo hevige buikpijn. Ik naar de huisartsenpost en wat bleek ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Dus dat kan dus ook, maar je kan ook ongesteld worden als je zwanger bent.

4. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik werd (drie dagen te vroeg) ongesteld, maar dat was anders dan normale ongesteldheid (minder en weinig krampen) waardoor ik toch een test ging doen, bleek toen zwanger, was waarschijnlijk een innestelingsbloeding en geen reguliere ongesteldheid.
    Het kan soms ook een bloeding zijn omdat de bevruchting afgestoten wordt, dsu dan kan je een week later nog positief testen, maar dan ben je neit meer zwanger (ik moest toen 2 weken wachten met testen van HA, maar bij mij bleef ie positief)

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi dames, ik zit altijd op het ouwe lullen topic, maar heb ff een vraagje: kan het ook zijn dat je op de juiste dag ongesteld wordt en negatief test, terwijl je het gevoel hebt toch zwanger te zijn? Was wel een rare ongi; alleen oud bloed en klonterig, maar wel 4 dagen! (sorry voor de dirty details!)

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @bebek....ik heb dus ook zo'n dubbel gevoel...wel/niet zwanger...

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Vaag is dat he?! Maar ik ben er inmiddels wel achter dat je lijf je aardig voor de gek kan houden! Ik duim voor je!

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb dat ook wel eens gehad. Bijna elke maand eigenlijk... Wel ongesteld, maar toch die zwangere gevoelens... Bij mij heeft het nog nooit goed uitgepakt. Geen bloed is bij mij het beste... ;)

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    ja dat is toch het meest zekere...ik zal toch wel even geduld moetn hebben

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mijn moeder was 5maanden zwanger van mij toen ze er achter kwam. Al die tijd werd ze gewoon ongesteld! Nooit geweten dat ze zwanger was!

Deel Deze Pagina