Hallo lieve mensen, Eind januari heb ik een miskraam gehad met 5 weken, hier waren mijn man en ik helemaal kapot van. We willen wel graag verder em. Heb een echo gehad na 1 week bloeden en alles was weg. Nu heb ik de eerste maand na mijn miskraam geen eisprong gehad of in elk geval niet gevoeld zoals ik dat altijd wel deed ook heb ik amper tot geen vruchtbaar slijm gehad. Na mijn menstruatie deze maand gelukkig wel een duidelijk eisprong (ook positive ovulatie test) en veel vruchtbaar slijm en pijn bij de eisprong. Hier was ik dolblij mee maar.. Ik heb altijd echt altijd super last van mijn borsten zodra mijn eisprong is geweest, en als mijn menstruatie bijna voorbij is houd de pijn op. De maand dat ik zwanger was had ik dit ook super zere borsten, maar sinds de miskraam doen ze vrijwel helemaal geen pijn meer ook niet als ik menstrueer. Dit maakt me onzeker is het dan automatisch al afgelopen deze ronde? Of hoef je niet hetzelfde te voelen als de eerste zwangerschap? (ben nu 6 dagen na eisprong) Ik ben zo onzeker wel slik ik sinds 2 maanden solgar prenatal misschien dat dit ook invloed kan hebben? Graag jullie ervaringen. Bedankt voor het lezen en reageren alvast, Liefs Chantal