ik heb normaal altijd een super regelmatige cyclus, werd altijd op de 16e van de maand ongie. afgelopen maand zijn we begonnen voor ons 2e wondertje, midden in mijn cyclus heb ik een paar dagen rozigslijm gehad op 4 dec begon dat een week later kreeg ik bruinbloed, wat maandag 14 december roodbloed werd dus ik dacht dat ik ongie werd.... ik had 2 aspirientjes ingenomen omdat ik altijd hele erge buikpijn krijg als ik ongie word, kan er zelfs van flauwvallen, ik had een beetje buikpijn maar twijfelde of het ongiebuikpijn was, dus apirientjes ingenomen en niets anders omdat ik dacht als het niet zo en ik zwanger ben neem ik iets verkeerds in. maar het zette door ik voelde me 2 dagen lang heel erg raar, ik was er niet bij, zei mijn vriendin ook, heel erg afwezig. na 4 dagen was het eigelijk al over en die paar dagen erna nog een klein beetje en toen werd het weer bruinbloed. maar nu sinds woensdag ben ik misselijk, geen zin in eten, kan wel spugen als ik er aan denk, ook ben ik erg emotioneel bij de kerstfilms kan ik gaan huilen.... nu vraag ik me af of ik zwanger kan zijn??? ik ben vandaag ook nog misselijk, maar ik wil niet teveel hopen maar toch blijft het maar in me hoofd spoken.
ik heb geen test in huis baal daar echt van!!! en niks is open natuurlijk omdat het kerst is! maar ik hield eerst bij mezelf voor dat het niet kon omdat ik ongesteld ben geweest.... en daarom geen test gekocht maar nu las ik dat het wel zou kunnnen en vind het raar van die misselijkheid en dat ik ineens 2 kilo ben aangekomen...
Hey wat balen meis dat je nu geen test in huis hebt. Ik wilde je geen valse hoop geven in het andere topic, maar ik vind het ook vreemd dat je zo misselijk bent. Ik zou zeggen morgen snel een test kopen, wie weet ! Ik hoop het echt voor je en zal voor je duimen
dank je wel snap dat je me geen valse hoop wilt geven, dat wil ik zelf ook niet doen, maarja het blijft toch in me hoofd spoken en vooral omdat mijn moeder bij ook gewoon ongie was geworden....
Ik krijg hier ook wel hoop van...ik ben ook altijd super, superregelmatig op 26 dagen en deze maand was ik op 28 dagen ongi...Maar het duurde maar anderhalve dag en was alleen donker, maar wel veel en toen was het over. Twee dagen later had ik ineens met afvegen weer wat bruine sliertjes en een dag later nog een keer en ik bleef maar buikpijn houden. Heb alleen zere borsten gehad week voor NOD en daarna werden ze zacht, maar met meer aderen. Heb soms honger, maar als ik dan eet word ik misselijk en als ik niet eet ook. En mijn urine is veel geler, blijf afscheiding houden, heb veel hoofdpijn en een onbestendig gevoel en vreselijk jeuk steeds...Helaas ook hier geen test in huis, maar ik heb het gevoel dat er iets gaande is! Ben alleen zo ang voor weer een witte test.... Je leest tenslotte overal dat bloed geen zwangerschap betekent.... TS, ik duim en hoop dat je morgen een mooie roze test in handen mag hebben meid!
Het lijkt wel een beetje op mijn verhaal, alleen ik slikte gewoon de pil. Mijn laatste ongesteldheid was ook zo vreemd, heel licht en meer bruin dan rood. Verder heb ik er toen geen aandacht aan besteed, maar in de weken erna kreeg ik wel andere dingen erbij (geen trek in eten, gespannen borsten die zelfs iets lekten, emotioneel, heel erg moe). Anderhalve week geleden had ik ongesteld moeten worden, maar ben het niet geworden en afgelopen woensdag heb ik positief getest. Ik ben dus weer zwanger (weer door de pil heen) en eigenlijk ben ik wel heel erg blij dat het zo moest zijn. Ik weet alleen niet of ik nu vijf of negen weken ben (merk ik wel bij de vk). Ik hoop dat jullie morgen ook zo leuk nieuws op een testje lezen.
weten jullie al wat meer? ik heb zo'n beetje het zelfde gehad ben op de 27 snachts ongi geworden (heel iets) dit was ook volgens de berekening hier op de site, volgens mn eigen berekening zou ik het 2 dagen eerder moeten worden omdat mn ei 2/3 dagen eerder was.. Maar goed, die nacht dus heel iets rood maar heeel weinig.. toen 2 dagen bruin/rood maar veel minder dan normaal en toen was het weg (terwijl iik normaal echt 5 dagen ongi ben) Afgelopen weekend barstende hoofdpijn en 2 keer overgegeven Voel regelmatig mn borsten, steekjes/drukkend gevoel.. wat ik normaal na mn ei pas heb.. Denk dat ik morgenvroeg nogmaals test, dan weet ik het zeker..