Hallo dames, Misschien kunnen jullie me helpen met misschien ervaringen zoals die van mij.... Gisterenavond (11dpo met cyclus 30/31) een licht positieve kruidvat test. En vanmorgen een omo witte test Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Zou het een miskraam zijn of moet ik nog een paar dagen wachten?
Ik zou sowieso morgen nogmaals testen. En als het weer negatief is wachten tot je nod. Sowieso kan je van een miskraam natuurlijk niet spreken zolang je na nod nog niet positief hebt getest 😉
Ja het streepje was er binnen de afleestijd. Ik probeer de foto up te loaden...zien jullie de foto? Het is zowel de test van gisterenavond als van vanmorgen Ook stom om voor nod te testen maar je leest vaak dat 10 dpo dames al poitieve testen hebben... en van kruidvat hoor je niet snel iets over een indroogstreep
Ik zie wel iets maar echt te licht om er conclusies aan te verbinden. Als je urine net wat minder geconcentreerd is kan het al zijn dat de streep niet meer zichtbaar is. Hoe moeilijk ook... Afwachten en over 2 of 3 dagen testen (ik zit in soortgelijk schuitje). Laat je wat horen!
Ik merk bij mezelf dat ik bijvoorbeeld bij de dipstick beter reageer met avonduren dan met ochtendurine.....dat zou het ook nog kunnen zijn.
Er zit veel urine in de test. Doe eens druppeltjes water erin, kijken wat er gebeurd. Kan zijn dat je 's avonds duidelijker test.
Ik wacht nog een dag en dan doe ik weer een test. Ik hou jullie op de hoogte bedankt voor de reacties....vond het erg spannend !
Toen ik nog lichte testen had (eerste 3x) testte ik savonds altijd duidelijker dan smorgens! Savonds duidelijke streep te zien en smorgens zo goed als weg..
Shit meid ik ben bang dat de test vals was. Hij lijkt te ver naar links te staan en opgehoopt urine / kleurstof ipv een echt streepje. Ik hoop t natuurlijk niet maar de enige manier daar achter te komen js straks nog keer testen. Even niets meer drinken 4u later testen. En voor nod heet het een biochemische zwangerschap... Dan zat er iets wat niet heeft doorgezet. Miskramen worden zo genoemd na innesteling en als er met de deling of verdere innesteling iets mis gaat. Ik test ook altijd voor nod hoor maar weet dat 50% van die streepjes nog mis gaat. Spannend en succes
Het advies van meissie1001 opgevolgd.....zie de foto ....ik heb denk ik gewoon de verkeerde testen toevallig haha...het maakt het er in ieder geval niet duidelijker op..dan ga ik toch weer denken misschien was het wel een streepje maar is het uitgelopen. Dan toch maar wachten....maar wat is geduld toch een schone zaak
Ik zou even een paar dagen wachten en opnieuw testen. De test van je laatste foto zou ik ongeldig noemen. Ik duim voor je.
Shit meid wat lastig! Ik denk idd of een verkeerd pakje (klacht indienen en vragen om nieuw. ) Hoeveel druppels doe je erin en laat je deze dan plat liggen??? Ik heb dit niet vaak gehsd en heb er wel 50 gedaan van dit merk. ik hoop zo dat je zwanger bent maar de test ziet er niet uit alsof er streepje zou staan op de plek waar dit moet... spannend
dat is wel heel vervelend ja en maakt het er niet echt duidelijker op. Ik testte in de avond altijd duidelijker maar ook ben ik een van de dames die standaard valse strepen op de KV had.Ik hoop natuurlijk dat dat streepje van jou helemaal echt is. ik duim