ongesteld geworden maar test wordt donkerder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlijtigliesje, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    vandaag weer bloed laten prikken en hcg was 39. Wel iets gestegen dus maar veel te weinig. De gyn denkt dus ook dat dit geen goede zwangerschap is.

Het zal dus een miskraam zijn, maar een bbz is ook niet uitgesloten. Moet direct bellen als ik buikpijn of weer bloedverlies krijg.

A.s. woensdag had ik sowieso al een afspraak staan bij de gyn voor de uitslag van het chromosomenonderzoek waarvoor we 3 maanden geleden bloed hebben laten prikken. De dag ervoor moet ik weer bloed laten prikken op hcg en dat wordt dan ook besproken. Ze zullen dan ook een echo maken om te kijken wat er aan de hand is.

Heb nog wel gevraagd hoe het kan dat de urinetest zo duidelijk is maar daar kon ze ook geen verklaring voor geven.

De kans is dus heeeel klein dat het een goede zwangerschap is en verder moeten we woensdag even afwachten... :(

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    :( dat is geen leuk nieuws...
    ik wens je heel veel sterkte met afwachten tot woensdag...
    er is nog een kleine kans en voor die kans ga ik heel hard voor je duimen!
    sterkte

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte en stiekem hopen we op een wonder!!

4. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    nou dames, gisteren dus weer naar de gyn geweest.

HCG is inmiddels gestegen naar 121. Dat is geen heftige stijging dus maar het zou nog steeds bij een beginnende zwangerschap kunnen passen, vooral omdat ik vorige maand een late eisprong heb gehad (weet ik nav positieve ovutest en pas een week later een hogere temperatuur).

Ze heeft ook een echo gemaakt maar daar was nog niks op te zien. Maar goed, dat zou ook kunnen passen in dit verhaal. Moet nu over 2 weken weer terug om weer een echo te laten maken.

Pfff, wat is dit zenuwslopend... :x

Overige onderzoeken (chromosomen enzo) waren goed.

5. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Jammer dat je nog twee weken moet wachten...
    Maar hcg is wel gestegen en dus goede hoop.
    Heel veel sterkte met wachten!

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Goi ff snel een roze emmer hcg na je toe hoor en een goede plaklijm. Hoop dat je frummel blijft zitten met de "plaklijm"en de hcg snel mag stijgen.

7. Spannend! Heel veel succes.

8. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Spannend hoor Succes!

9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    pfft wat vervelend die onzekerheid!
    sterkte ermee! en ik zal heel hard voor je duimen!

10. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    ik ga hart voor de duimen dat je toch zwanger bent en dat het allemaal goed gaat.
    Wat een verhaal pff zenuwslopend inderdaad.
    mijn zus was ook zwanger en werd gewoon ongesteld zij heeft een knalgezonde dochter op de wereld gezet dus ik duim met je mee dat het gewoon goed gaat zitten het moet gewoon.
    Succes en sterkte met wachten het duurt zo lang als je iets graag wilt weten natuurlijk.

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik heb je verhaal vanaf begin af aan gevolgt,
    maar jee meid, wat ontzettend zenuwslopend die
    onzekerheid ! Ik duim voor een hele mooie echo ! :D
    En ik blijf je topic volgen !

Sterkte met het wachten !

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Poehh wat een onzekerheid maar herken het wel. Mijn verhaal staat mij miskramen. Ik had positief getest maar verloor wel bloed, dus ik dacht MK. Na 2 weken bloeden, weer een test gedaan omdat ik me wel zwanger voelde. En die testen knalden gewoon. Na 3 weken hield het bloeden op, gelukkig had ik die week ook een echo en die bleek helemaal goed! Was wel ruim 1 week minder ver.

13. luuus

luuus Niet meer actief

jeeeetje meid wat spannend zeg ik ga voor je duimen!

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje wat een onzekerheid, ik hoop dat het toch allemaal goed gaat komen, je hcg is toch 3x zo hoog geworden... Ik duim voor je!

15. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ik zou eigenlijk pas a.s. dinsdag naar de gyn moeten, maar ben gisteren al geweest voor een echo. Op de echo was niks te zien dus toen hebben ze maar weer bloed geprikt om het HCG te checken. Deze was helaas gedaald naar 21, dus het is weer einde verhaal...

Gelukkig hoef ik waarschijnlijk niet weer gecuretteerd te worden maar zal mijn menstruatie er binnenkort wel weer aankomen en is het daarna klaar.

Mooi k*t weer allemaal :(

De oorspronkelijk afspraak bij de gyn staat nog voor a.s. dinsdag en dan gaan we bespreken wat te doen aan de herhaalde miskramen. Ik hoop zo dat ze met iets zal komen wat werkt.

Liefs van een verdrietig Vlijtigliesje...

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Gatver meid, wat ontzettend naar!! Sterkte en ik hoop dat ze war voor jekunnen doen!

Deel Deze Pagina