hallo, 13 januari heb ik me derde miskraam gehad in 8 maanden tijd. ik mocht van het ziekenhuis gewoon doorproberen zwanger teworden. nou is me cyclus altijd aardig op tijd na een miskraam,dat weet ik van de vorige 2 keren.nu zit ik dus tewachten op dat ik weer ongesteld word. dit zou rond 14 febr moeten zijn. nu heb ik ineens vanmorgen wat bruin bloedverlies,ik schrok ervan want ik heb geen ongi buikpijn gehad.zou dit al ongi kunnen zijn of toch wat anders.ik hoop het zo
Hi Bartje, ik kan geen antwoord geven op je vraag maar ik lees nu dat je alweer een mk gehad hebt,jeetje meis het zit je ook niet mee heh! Ik wil je veel sterkte wensen en geef de moed niet op heh! Liefs Dais..
het zou best kunnen zijn dat je weer zwanger bent , ik heb op 16 januari een miskraam gehad en heb sinds 2 weken zo n kramp in mn onderbuik , ik hoop voor ons beiden dat we allebei zwanger zijn! het is toch ff afwachten! x noonah
nou damens... ik heb weer 2 streepjes getest...... durf eigenlijk niet blij te zijn.als het maar geen hcg is van te vorige keer nu 1 maand geleden.bel vanmiddag effe de huisarts
bartje wat spannend zeg meid ben heel erg benieuwd of je voorzichtig weer blij mag zijn in ieder geval een dikke knuf van mij liefs miriam
volgens de h arts kan het nog van de vorige ker zijn,maar ik heb nu 4 dagen achter elkaar getest en heb vandaag een dikke vette streep.durf een heel klein beetje blij te zijn.nu maar duimen dat het goed gaat.dus waarschijnlijk toch een innesteling geweest joehoeeeeeeeeee
Wauw, proficiat! Dat geeft een mens hoop! Ben ook nog altijd aan het wachten op mijn eerste ongi na de mk. Heb ruim een week geleden ook last gehad van een beetje bruinverlies en daarna niks meer...
o meis wat spannend zeg ik hoop het zo voor je wat zullen jou dagen lang duren lijken wel maanden die voorbij gaan nu zolang het duurt tjee maar goed veel duimenvoor je dikke knuf miriam