Ik kan nergens in het forum iets vinden over de situatie waar ik nu in zit , dus start even een nieuw bericht. 11 november 2012 bevallen van mijn zoontje. krijgt nu nog 2 x borstvoeding op een dag. zwanger geraakt doormiddel van iui . de wens voor een 2e kindje is er, en we willen niet te lang wachten omdat de kans bestaat dat het weer lang gaat duren voor we zwanger zijn. 1e gesprek met de Gyn. al gehad , zolang ik borstvoeding geef kan ik niet beginnen met behandelingen. Ik ben inmiddels al wel 2 x weer ongesteld geweest , maar nog zooo onregelmatig. langzamerhand word de borstvoeding minder , nu nog 2 voedingen op een dag . Dus ik hoop zo dat men cyclus snel regelmatig opgang komt , dan mag ik een afspraak maken voor een cyclus analyse .. Is er hier iemand die in het zelfde schuitje zit ? of heeft meegemaakt , en die WEL snapt hoe het voelt om weer te gaan/willen beginnen voor een 2e kindje maar het niet vanzelfsprekend is ?
Helaas zijn er hier genoeg meiden die daar tegen aan hikken. Er zijn ook al verschillende topics over. Wij zouden deze maand (ronde 26) beginnen met IUI, maar natuurlijk vinden ze juist deze maand voor het eerst in mijn leven 2 kleine cystes dus het wordt een maand uitgesteld. Ik heb dus al een zoontje (2010), dat duurde 17 maanden, maar spontaan. En mijn 2e zwangerschap, na 16 manden, eindigde in een bbz en moest mijn rechter eileider verwijderd worden. En zo hobbelen we verder jammer genoeg. Gelukkig zijn er hier op het forum extreem veel lieve meiden die je een steuntje in de rug geven. Succes meid en ik hoop dat je wens heel snel in vervulling mag gaan.
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Over de bruchtbaarheidsbehandelingen vragen en onduidelijheden Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina kippenhok van dames in de mmm