Ongesteld geworden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

He daar, ik ben eindelijk na 4 weken overtijd eindelijk vandaag ongesteld
    geworden!!!!. Aan de ene kant een opluchting aan de andere kant niet want dit betekend weer dat ik nog niet zwanger ben, jammer genoeg.
    Maar nu kunnen we aan de weg veder timmeren. Want dit betekend in iedergeval dat er met mij niks mis is of zo. :eek: Dus dat ontpillen is echt waar, Je lichaam is gewoon van slag af.
    Groeten jennie72

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nou, maar hopen dat je nu volledig ontpild bent en officieel kunt starten met klussen! Ik duim voor je!

3. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent!

Succes met klussen!

Liefs

4. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dat ontpillen is een fabel zegt mijn huisarts. je lichaam was gewent aan de pil en die zorgde voor je menstruatie en nu je gestopt bent met de pil moet je eigen lichaam weer uit zichzelf op gang komen. bij de 1 gaat dat wel goed en bij de ander niet en duurd dat wat langer.

ik ken zelfs mensen die zwanger zijn geraakt door de pil heen en mensen die een keer de pil zijn vergeten ook zwanger werden.

en ik ken een aantal mensen die gelijk zwanger waren na het stoppen met de pil.

het ligt er maar net aan of het eitje optijd komt als je aan het klussen gaat. en dat je net op het juiste moment aan het klussen bent.

liefs san.

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij is dit precies wat met ontpillen wordt bedoelt. Het is niet zo dat als je aan het ontpillen bent, je niet zwanger kunt raken. Het is dat je lichaam zich moet aanpassen een de nieuwe situatie.

Jennie72: ik hoop dat je nu een korte cyclus krijgt, dat is wel zo prettig.

6. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    nou dat bedoelde ik er ook mee.

ik hoop ook voor je dat je cycles korter word.

7. Niet meer actief

Hallo bedankt voor jullie reacties :oops: heel fijn dat jullie zo snel reageren. En mijn lichaam heeft het inderdaat weer zelf moeten doen maar ben toch heel blij van die zooi aftezijn. Dat kan toch niet goed zijn voor je al die hormonenzooi maar dat is mijn mening.
    Groeten jennie72

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hahahaha ja!
    ik dacht hetzelfde als daphne! ontpillen is hier op het forum een term voor dat "wennen van het lichaam, aan de nieuwe situatie zonder hormonen van de pil"! het ene lichaam moet daar aan wennen, het andere lichaam werkt direct weer vanuit zichzelf!

het is dus een feit, dat iedereen in principe direct na het stoppen met de pil zwanger kan worden. zelfs als je onzorgvuldig bent met de inname van de pil, kan je in principe zwanger worden...

bij sommige van ons, moet het lichaam echter wennen aan de nieuwe situatie, en duurt het wat langer eer onze normale cyclus weer op gang komt! (ontpillen dus.... niet voor iedereen)
    liefs elfje

9. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik was gelukkig na 28 dagen weer ongi uit mezelf, terwijl ik voor dat ik met de pil begon heel erg onregelmatig was.

maar ik vind het wel erg sneu voor sommigen dat het zolang duurt.
    ik zal voor iedereen duimen dat het snel raak mag zijn.

en ja ik denk niet dat al die hormonen van de pil niet echt gezond zijn.
    als ik weer begin met anticonceptie dan begin ik niet weer met de pil.

liefs san.

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    fijn voor je Jennie, kan je eindelijk weer verder, ik hoop dat je cyclus nu weer wat korter is!!! succes meid!

11. Niet meer actief

Dames, ik ben deze week gelukkig weer zelf ongesteld geworden,
    Stomme vraag misschien maar word ik het nu weer volgende maand rond de zelfde tijd? Dat hoop ik dan maar en dit echt fijn zonder die pilzooi gewoon ongesteld te worden veel minder last van pijn en
    krampen voel me zo veel beter. Nu denk ik dat ik kan uitrekenen wanneer mijn vruchtbaarste tijd is. :rolleyes: Hoe doen jullie dat?
    Groeten jennie72

12. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Blijft een lastige vraag zo. Het kan nu alle kanten opgaan (26 dagen, 32 dagen, ???). Misschien dat ovulatietestjes je kunnen helpen met te bepalen wanneer je vruchtbare dagen zijn.
    Of om de dag klussen en afwachten. Als je om de dag klust dan weet je zeker dat je je eitje niet mist.
    En verder gewoon afwachten...

13. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Succes Jenny, je bent nu weer een stapje verder toch....

succes :)

14. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Jennie72, wat jammer dat de duiveltjes toch zijn gekomen. Veel sterkte met de ongi en succes met de volgende ronde!

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina