Hey dames, Ben al meer dan 3 maanden geleden gestopt met bv, zoontje is nu 7 maanden en mijn lichaam "doet nog steeds niets". Ik vond het eerst niet erg, maar nu dat het vrij lang duurt vind ik het behoorlijk vervelend eigenlijk, alsof mijn lichaam niet goed functioneert. Ik ben geneigd morgen maar naar de huisarts te bellen om voor Provera o.i.d. te vragen om e.e.a in gang te zetten.. Of ben ik nu te ongeduldig en is het normaal dat er zo lang niks gebeurt? Wie heeft ook hormonen nodig gehad/gebruikt om de eerste menstruatie op te wekken na de bevalling? En kwam je cyclus daarna ook gewoon weer op gang? Bedankt alvast
Waarom wil je in hemelsnaam ongesteld worden? Je lichaam heeft tijd nodig, zooi innemen lijkt me niet echt normaal?
@Tweekids: hihi nee in principe niet, ben normaal zelfs een beetje een anti-medicijn persoon. In het verleden heb ik vanwege PCOS ook al eens provera gehad na een MK, omdat mijn lichaam de cyclus zelf niet wou oppakken. Na een kuurtje provera is het toen gelukt om weer een cyclus te krijgen (weliswaar onregelmatig - dat was ie altijd al - maar hij was er iig). Misschien maak ik me druk om niks, weet eigenlijk ook niet zo goed waarom ik "angst" heb dat mijn lichaam het niet meer uit zichzelf kan. Was misschien handiger geweest als ik bovenstaande gelijk in mijn openingspost erbij had gezet
Precies mijn gedachten Bij m'n zoontje 3 maanden na de bevalling weer ongi geworden en ik gaf toen bv. Nu nog niet geworden (dochter is 2 maanden) Maar als jij je zorgen maakt, bel je toch even met je ha.