Hoi hoi! Gisteren een heel mooi kruis gehad van FF. Mijn eerste sinds de bevalling van mijn jongste 8 maanden geleden! Vanmorgen was mijn temp heel laag en meteen is mn kruis weg... Voel me nu blij gemaakt met een dooie mus... Nu is het zo dat ik bij de zwangerschap van mijn jongste een flinke dip tot 36.6 had op 6DPO. Deze dip zou zijn op 5DPO EN IS 36.5. Kan het kruis nog terug komen op dezelfde plek als mijn temp weer stijgt vanaf morgen, of is eens weg altijd weg? Of komt hij dan miss op een andere plaats? mijn ei was met mijn jongste op dag 13 en nu hadden ze het kruis ook op dag 13 gezet... En kan het uitmaken dat ik toen tempte in december en nu in juni? Of maakt het niet uit voor je temp of het buiten vriest of niet? Hoop dat iemand meer weet! Liefs, een beetje sippe Janneke...
Hoi Janneke, Het kan goed zijn dat als je je temp voor morgen invult je kruis terugkomt. Dit kun je ook testen door op FF voor morgen al een temp in te vullen. HEt kan ook zijn dat je ei toch later is. Bij mij heeft FF in deze cyclus eerst het kruis geplaatst op CD14, toen op 19 en nu staat 'ie op 21 waar die wel zal blijven staan. Toch twijfel ik er aan, aangezien mijn slijm en stand van de bmm aangeven dat ei op CD 19 is geweest. Hou jij ook je slijm bij naast je temp? Dat kan helpen om beter inzicht te geven. Wat betreft je vraag of het uitmaakt of het winter of zomer is... Nee, al zal je basis temp wellicht hoger zijn in de zomer, maar al je metingen zijn nu gedaan in de zomer en vallen hoger uit dan in de winter. Bij mij maakt het trouwens niet veel verschil, tenzij mijn vriend in de winter de deken van me afgetrokken heeft
Heh gets... Dat is vervelend. Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Ik heb voor de eerste maand mijn FF ingevuld. Netjes elke dag gedaan. FF gaf mij een kruis op dag 13. Dus helemaal op ingesteld. Echter na een paar dagen door tempen ging hij opeens naar dag 18. Balen. Na een paar dagen door tempen is hij terug gegaan naar dag 13 maar wel met een stippellijn. Ik vond dat zo raar. Ik voelde mij op dag 18 trouwens allesbehalve fijn. Nu durf ik met zekerheid wel te zeggen dat FF dag 13 idd juist had. want dag 7DPO een dip. (innesteling) op 13DPO een prachtige test. Volgens mijn normale berekeningen had ik nog maar op 8DPO gezeten. Extreem vroeg ei dus. Maar wel zwanger. Hopelijk krijg jij nog duidelijkheid!!! Succes
Bedankt tot en matonneke! Als ik voor morgen weer 36.8 invul krijg ik idd mijn kruis weer terug! ik wist niet dat je ook toekomstige daa kon invoeren. Ik was fanatiek bezig met FF voor mijn tweede kindje, maar raakte in de eerste tempronde al zwanger. Nu een tijd aan het tempen en ben bij elk bloedverlies (van 3 dagen of meer) een nieuwe chart gestart, maar tot gisteren geen duidelijke ovulatie. Ben blij dat er hier dames zijn met meer tempervaring diemorde kunnen scheppen in de verwarring van veel beginners Liefs, Janneke Enne Matonneke, GEFELICITEERD!!!!
Ik heb dat ook wel eens gehad, FF zette een kruis op dag 14, daarna was het weg en kwam het terug op dag 19 en toen naar dag 21 en uiteindelijk een stippelkruis op dag 31.......Heel vervelend! Vandaar dat ik de ronde erna ook maar ben begonnen met ovutesten.