Al 7 dagen spotting..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pindaatje, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Hai meiden,

op woensdag 3 april had ik mn eisprong, deze voel ik altijd zeer duidelijk en word ALTIJD 12 dagen erna ongesteld (had dus gisteren moeten zijn).

Deze cyclus verliep echter iets anders, op 7, 8 en 9 dpo bemerkte ik een heel klein beetje lichtroze afscheiding. Vervolgens ging dat vanaf 10 dpo over in bruinverlies, overigens alleen 's ochtends. Inmiddels zit ik op 13 dpo en nog geen verandering.. Heb niet getest want denk iedere ochtend dat mn menstruatie waars wel door zal breken.

Maak me eerlijk gezegd wel een beetje zorgen, zit al te denken aan allerlei dingen die mis kunnen zijn met mn baarmoeder ofzo.

Herkent iemand dit??

2. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hallo, ik heb afgelopen ronde precies hetzelfde gehad en ben vervolgens gewoon ongesteld geworden!

3. logo

logo Niet meer actief

Meestal is er niets aan de hand, maar is je lichaam een maandje van slag. Heb ik ook wel eens een keer (normaal ben ik regelmatig).
    Niet te veel zorgen maken.
    Als je last blijft houden gewoon even naar ha.

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik ook, beide maanden na de pilstop. Een paar dagen ervoor en ook erna. Denk niet dat je je er druk over hoeft te maken. Enne... Testje doen, je weet maar nooit ;).

5. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Thanks voor jullie reacties! Ben iets minder ongerust ;)

Ga miss morgen toch ook maar een testje doen!

Deel Deze Pagina