vaag rommelend onderbuik en nu stekende pijn in linker onderzij.. ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijn1982, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey dames,

Wie van jullie herkent dit of kan mij helpen dit te plaatsen?
    Ik wil mezelf niet gek maken en allerei dingen voelen die er niet zijn, maar ik heb al een aantal dagen wat 'last' van een rommelende onderbuik (wat spanning 'ongi-achtig' maar toch anders;))
    En nu sinds een uurtje of 2 last van 'steken' onderaan mijn linkerzij.. tegen mijn heup aan..
    Ik kan dit niet plaatsen en wil graag weten wat het is of kan zijn ;)

Wie helpt mij dit te plaatsen??
    Heb volgens mij 13 juni mijn ei gehad..

2. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahahaha ik had die vraag ook al gesteld ergens..ik voel hetzelfde..weet ook niet wat het betekent..wie helpt ons?

3. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Mss is het de innesteling :(

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah maar toch blij dat ik niet de enige ben:p haha we wachten af Biancje!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Innesteling? kan je daar zoveel 'last' van hebben dan?? het doet echt af en toe heel vervelend pijn.. en het is echt helemaal aan de linkerkant op mijn zij..

6. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ik heb zelf geen idee hoe zoiets voelt, want ik ben nog nooit zwanger geweest.
    Maar gezien de tijd zou het mss kunnen.

Hoop dat er nog andere mensen reageren die mss meer ervaring hebben :)

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoop het ook Tara! Maar ben blij dat je mee denkt.. als het innesteling is zal dat later uit een posi test moeten blijken.. dus dan zit er niets anders op dan wachten......

8. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Idd wachten....duurt alleen altijd zo lang haha :D
    Heb geen geduld :p

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Spannend dames!

Ik lees mee!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hhaha wel leuk dat iedereen mee kijkt en meeleest en natuurlijk met mij in spanning gaat zitten.. hahaha en ik me best doen me niets in me hoofd te halen:p
    Maar zijn er ook dames die weten wat dit verder nog evt zou kunnen zijn? of herkennen in hun tijden van ongi, innesteling, eisprong.. of weet ik veel wat??
    Ben gewoon heel nieuwschierig aangelegd sorry;)

11. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Hoi!!
    Ik had dit gevoel ook toen ik bezig was om zwanger te worden voor mijn dochter en we hebben toen gelijk geklust.. ik was toen ook gelijk zwanger :)
    Nu had ik gisteravond ook hetzelfde als jij omschrijft, pijn aan één kant onder in mijn buik is trouwens nu alweer verdwenen, maar we hebben gisteravond dan ook gelijk geklust dus ik ben nu ook wel benieuwd of het resultaat heeft.. nog even geduld..
    Toevallig moest ik volgens mijn berekeningen ook mijn eiersprong gehad hebben gisteren of vandaag dus wie weet!!!!
    Nou spannend hoor voor je, hoop dat het posities is!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het kan mijn eisprong eigenlijk niet geweest zijn (of ik moet ineens wel hele lange cyclus hebben, terwijl deze de afgelopen 2 mnd kort was..) maar ik hoop zeker dat het voor jou positief mag zijn geweest! Heel veel succes!

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ik had deze symtomen bij mijn vorige zwangerschap ook!
    Alleen dat is een sterretje geworden,,

Heeft niks te maken met deze symtomen hoor, het is een sterretje geworden voor een andere reden!

Dus ik heb goede hoop voor julie dames!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je DikkeBuik.. dit geeft hoop :D haha en alsnog moeten we gewoon afwachten.......... whaaaaaa.. nog 8 dagen tot NOD...

Ik ga zo me bedje in meiden, lief dat jullie allemaal mee denken en leven.. voelt goed!
    Hopelijk morgen na een betere nacht ook weer wat beter in mijn lijf.. Slaap lekker allemaal!

15. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Slaap lekker Dolfijn1982 :)

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Night night!

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden!
    nou ik heb hetzelfde maar dan meer aan me rechter kant/midden...
    gekirebel in me buik en steekjes in me borsten, maar laat me niet gek maken!
    Spannend!
    Slaap lekker allemaal!

18. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Jeetje wat spannend allemaal!

Normaal als ik ong. moet worden, ben ik zo chagerijnig als wat en is mijn haar erg droog, maar ik ben de laatste dagen zo vrolijk:(:D

He is net wat jullie beschrijven, steken in het zij, iets boven de rechterheup en af toe bij mijn linkerheup, last van onderug en raar gevoel in onderbuik. Hoop dat dit soort symptonen voor jullie allemaal leiden tot een zwangerschap!!!

Slaap lekker iedereen!

P.S. Voor de testers morgen heel veel succes!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames,

Hoe is het nu met iedereen? al wat minder last van de pijntjes? Ikke niet:( Hoop dat het echt voor een goed doel is want wordt er niet helemaal goed van.. de pijn lijkt iets gezakt richting heupbot..
    en onderbuik blijft maar krampen (ben bang dat ik toch gewoon ongi wordt hoor)
    Voor mijn NOD hou ik minimaal de 29e aan, maar ben niet zo'n snelle tester :p
    @Ilse; wil me ook niet gek laten maken, maar het voeld gewoon heel vreemd dus was benieuwd of het herkent werd.. hhihi en zie het resultaat :$ Velen met ons.. jij ook succes meis!
    @Vuurtorentje; blijf jij maar lekker vrolijk dan :) hahaha dat is wel een fijne bijwerking; geef mij die ook maar..
    @Kwinta; jouw NOD is eerder.. ben heeeeel benieuwd!

Heel veel succes dames en ik hoop voor iedereen op een betere dag!

20. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen..vandaag ook weer wakker geworden met enorme buikpijn en gevoelige borsten..hmm we wachten gerust de NOD af..

Wanneer ga jij testen Dolfijn vanaf de 29e? Ja ik vanaf de 1e!

Spannend he..
    pff wel vervelend zo'n rommelende buik..nu ook erg opgezet..mijn vriend doet nu elke avond en ochtend even wrijven..want de pijn is wel heel erg 's avonds en 's ochtends..

En hoe voel jij je vandaag? Voel ook een druk in mijn rug..nou dat vrije dag komt vandaag wel goed uit ff lekker luieren..maar de tijd gaat we sneller als ik aan het werk ben..ach voor je het weet kunnen we testen..

Nou meid!! ik blijf duimen voor ons!!

we keep in touch.

Deel Deze Pagina