Pijn gehad vanacht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Irene, 10 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Nu heb ik afgelopen nacht zo'n krampen gehad onderin mijn buik, ik heb maar paracetamol genomen. Ik zit nu 6/5 dagen voor NOD. Kan dit met innesteling te maken hebben of niet? En stel dat het daarmee te maken heeft, zou het dan eerder een goed teken of slecht teken zijn die pijn? Weet iemand dit?

Liefs Irene

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja het kan wel, ik heb ook voor mn NOD krampen gehad maar heb het nooit gekoppeld aan een innesteling ofzo, heb namelijk ook chronische darmontstekingen dus dat lag bij mij meer voor de hand.

Maar ik sluit het niet uit, ik duim voor je mee dat het deze maand goed nieuws voor jullie is :D

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ja, dat zou kunnen, maar het kan nog zoveel anders zijn. Nog even afwachten dus en over 5 dagen een testje doen

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb laatste paar dagen ook veel ongi krampen....vandaag ook weer erg..als of ik gewoon ongi ben, zo voelt het een beetje...Bij mij kan dit een goed teken zijn omdat ik dit alleen maar heb gehad toen ik zwanger blek te zijn..verder heb ik dat nooit gehad, pas op 2e dag van ongi krijg ik altijd pas krampen...dus voor mij zit er wel hoop in..

maar dit is voor iedereen anders....het hoeft niet alleen innesteling te zijn, ook van groei van baarmoeder en dat er iets zit zeg maar...

Ik heb ook wel meerdere symtomen..

Liefs

Syl

Dat wachten duurt altijd veel te lang! :)

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    even een stomme vraag maar ter hoogte van wat zit je baarmoeder ongeveer?

6. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Maar stel dat het met de innesteling te maken had, zou het dan eerder een goed of slecht teken zijn dat ik die pijn heb gehad denken jullie?

Deel Deze Pagina