ongesteld maar toch zwanger...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Missmaria, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    hai dames...

Ik vroeg me af wie er toch ongesteld is geworden maar uiteindelijk toch zwanger bleek te zijn. :rolleyes:

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tsja, dat kan natuurlijk niet ;)

Wat wel kan is dat je rond NOD een lichte innestelingsbloeding hebt gehad of wat bloed na vrijen. Dan was dat dus geen menstruatie en kun je zwanger zijn.

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Een vriendin van mij werd tijdens haar zwangerschap gewoon ongesteld. Ze wist pas met 24 weken dat ze zwanger bleek te zijn.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb met de tweede dat gehad echt een week lang gewoon ongesteld geweest maar was wel zwanger ze dachten eerst dat het al een miskraam was maar dat was dus niet zo

groetjes nathalie

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dat kan wel hoor, er zijn mensen die gewoon ongesteld worden tijdens de zwangerschap. Maar wellicht dat het dan anders genoemd wordt.

6. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    hey..

jaa zie dat had ik dus ook al ergens gehoord, dus dacht ik vraag het voor de zekerheid even :p

7. daimy

daimy Nieuw lid

12 okt 2007
    4
    0
    0
    Ja je kan wel gwoon ongi worden, met het zelfde gevoel. Het wordt alleen elke keer minder dan.
    Tot het op het laatst helemaal uit blijft.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je wordt niet "gewoon" ongi. Aangezien met ongi je baarmoederslijmvlies afbreek en met de bloeding naar buiten komt. Aangezien je zonder dat slijmvlies geen innesteling kan hebben, wordt je niet gewoon ongi.
    Je hebt een pseudo menstruatie. wel een bloeding, maar geen menstruatie.

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Dit kan inderdaad. Een vriend van mij kwam er ook pas in de 7e maand achter dat ze zwanger was. Ze was al vors van zichzelf en heeft ook totaal geen zwangerschapskwalen gehad. Ze kreeg ineens pijn in de buik en toen bleek dat ze zwanger was. ZE is dus ook gewoon normaal ongesteld geweest.

Groetjes Diaan

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi,

ja het kan zeker. Ik had het ook, alleen voelde het anders ik had totaal geen buikpijn en toen ik 2 weken na ongie een testje deed ivm misselijk en kramp in lies was die dik posi.

Een kennisje van me heeft de eerste 4 maanden tijdens zwangerschap bloedverlies gehad rond haar ongie.

Dus ja het kan

11. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Precies. Ik heb het ook gehad. 3 dagen bloedverlies, maar echt alleen helder rood bloed en geen slijm o.i.d. Achteraf bleek ik zwanger. Ging uiteindelijk wel mis maar goed.

12. bengel

bengel Niet meer actief

noesje en anouk
    wanneer hadden jullie toen voor het 1 st getest?
    Ik heb nml nu gek bloedverlies, alleen met afvegen al 5 dagen inmiddels wel..moest testen en was negatief (1dag voodat ik overtijd was)..ben nu2 dagen overtijd..
    morgen weer eens testen

13. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

@ Bengel:

Omdat ik het niet door had, heb ik pas getest (omdat mijn man het graag wilde --> hij had het door) toen ik 5 weken en 5 dagen zwanger was. Gelijk knalpositief, maarja, dat mag ook wel bij zowat 6 weken.
    Als je blijft twijfelen moet je gewoon even naar de huisarts gaan voor een bloedtest.

Succes!

14. sabje22

sabje22 Nieuw lid

11 okt 2007
    4
    0
    0
    verzorgende
    maastricht
    ik snap der ook niks meer van heb eerst rond de 19 donkerbruin afscheiding gehad oudbloed denk ik
    geen b uikpijn of niks en sinds gisteren met afvegen wat helder bloed zonder slijm of stolsels en vandaag helemaal niks heb geen buikkramp of niks gehad ben aleen superrrr duizelig en eet gewoon normaal,maar heb nooit donker bruin afscheiding gehad en dat maar in een uurtje en dat mt een spiraal:( vreemd xxxjes

15. sabje22

sabje22 Nieuw lid

11 okt 2007
    4
    0
    0
    verzorgende
    maastricht
    owja was iets vergete te vertelle was ook gaan zwemme en maakte verkeerde beweging en voelde net of een spiertje knapte in de zijkant van me onder buik kan daar de bloeding van zijn? weet het nie hoor was maar beetjuh met afvege

16. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hallo...Mijn nod is pas volgende week, maar toen ik mijn laatste menstruatie had vond ik het wel een beetje vreemd dat ie al zo vroeg was..Normaal 28 dagen en nu 25 dagen...Na mijn 3e mk is mijn cyclus sowieso wat schommelig, maar soms denk ik dat ik gewoon ongesteld ben geworden terwijl ik zwanger ben...Ja, ik maak mezelf een beetje gek, maar dat komt omdat ik al allemaal rare dingen voel..Ik kan niet zo lang wachten en wil eigenlijk voor de zekerheid ff testen...Donderdag heb ik wel heel erg sterk mijn eisprong gevoeld..Wat moet ik doen?

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    als je donderdag je eisprong pas hebt gevoelt kun je nu helemaal niks.
    ;)

18. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Dat klopt :) daar heb je gelijk in...maar wachten duurt zooooooo lang...

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    helaas ;)
    nog sterkte voor de komende 9 dagen :D

20. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Dank je wel hoor :) Zal eigenlijk moeten proberen die 9 dagen ff niet op de site te komen, maar dat wordt wel moeilijk..Je krijgt hier zo veel steun en dat is gewoon super!

Deel Deze Pagina