hoe ik mij voel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door music4life, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

:rolleyes:
    wilde ff dit met jullie dames delen
    we zijn sinds 29 juli bezig en jah ..we klussen vaak ,zeker om de dag.. nu is het 2 dgn geleden,,omdat ik heel veel moet werken ,en mijn man laat thuis is,,maar verder om de dag..nu heb ik sinds 4 dgn weer rare gevoelens in mijn buik anders dan vorige x maar goed ..ik ga er niet van uit hoor dat i zwanger ben ,maar deze gevoelens had ik nog niet gevoelt
    steekjes ,krampen,,vol gevoel..onderin mijn buik aan beide zeikanten
    in mijn rug

lets hope so

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Volgens je banner heb je nog geen eisprong gehad deze ronde..? Dat je nu zwanger bent lijkt me niet eigenlijk...

Succes met zwanger worden!

3. music4life

music4life Niet meer actief

nou deze kopt niet heb hem ook weggeahaalt tis zo ik ben deze maad ong geweest op 4 okt ben ik ong geworden...nu zit ik vlgs mijn persona oip dag 18 van de cyclus

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik denk dat je beter niet afgaat op wat je allemaal voelt vanbinnen, je bent namelijk nog niet zo lang geleden gestopt met de pil.
    Ik voelde de ronde voordat ik zwanger bleek te zijn krampjes en steekjes en slaapte slecht. Toen was ik niet zwanger. De ronde nadien voelde ik bijna niets, enkel wat lage rugpijn, toen was het raak. Maar dat wist ik pas toen ik overtijd was en testte.
    Succes met wachten!

Deel Deze Pagina