Mirena laten verwijderen pijnlijk?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Samsie, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hi Ladies!

Over een paar weken wordt mijn mirena verwijderd en ik vind het een beetje spannend.
    Zijn er hier meer dames die de mirena onlangs hebben laten verwijderen en zo ja hebben jullie hier veel last van gehad?

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oh en helemaal vergeten te vragen:), maar hoe lang duurde het bij jullie voor jullie cyclus weer opgang kwam en regelmatig werd?

3. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Verwijderen deed bij mij totaal geen pijn. Die dag een beetje gevloeid maar daarna nergens meer last van. Je zou uit voorzorg een ibuprofen kunnen nemen, dat werd door mijn huisarts geadviseerd.
    Ongeveer vier weken na verwijderen mijn eerste cyclus. Was meteen regelmatig.
    Succes met het verwijderen.

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Dank voor je reactie!
    Ik zal idd van te voren een pijstiller nemen:) Ben jij overigens ook van te voren begonnen met foliumzuur?
    En hoe lang heeft het geduurd voor je zwanger was na het verwijderen?

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik vond het geen pijn doen, eerder wat vervelende steekjes die gelijk weg waren. inbrengen was veel pijnlijker.
    ik had na een week mijn eerste cyclus en gelijk regelmatig.

6. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Nee deed geen pijn. Inbrengen was daarin tegen ander verhaal.
    Daarna gelijk mn cyclus terug. Had m in januari 2012 laten verwijderen en ik maart was ik al zwanger.

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Inbrengen doet veel meer pijn en dan knijpt de baarmoeder ook samen om het eruit proberen te krijgen aangezien het een vreemd object in je lijf is maar bij eruit heb je dat niet en tenzij hij ingegroeit is doet t echt geen pijn hoor! hier in mei 2012 verwijderd en in OKT 12 posi getest :)

8. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Thanks ladies!
    Ben ook een beetje zenuwachtig omdat die van mij te hoog geplaatst is (touwtjes niet meer voel/zichtbaar) en dus alleen nog in het ziekenhuis verwijderd kan worden!:( en daarnaast heb ik sinds deze maand geen cyclus meer door de mirena (heerlijke timing :cool:. Ach, t zal ook vast allemaal wel goedkomen:D op naar onze eerste zwangerschap hopelijk! :)

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Inbrengen deed idd meer pijn....maar eruit voelde ook niet helemaal prettig :( Naja...hij is eruit! :) op naar de eerste ronde...thanks voor jullie support meiden!

10. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gister laten doen. Had vantevoren een aleve feminax ingenomen en nergens last van gehad. Hiervoor had ik 2 jaar al geen menstruatie meer gehad dus ik wacht af wanneer het op gang komt.

De vorige keer ben ik na het verwijderen niet ongesteld geworden en was ik na 3 maanden zwanger.

Deel Deze Pagina