Hey allemaal Vanmorgen gebeurde me iets raars. Ik moest eigenlijk aankomende zondag mijn NOD dagen hebben. Nu gebeurde er iets vreemds. Vanmorgen toen ik op stond en bij de kast stons hoorde ik een plof en er liep gewoon een straal bloed uit me. Klinkt erg vies maar dat was wat er gebeurde. Nadat ik klaar was met dweilen, bleef het pijn doen. Denk dat ik ongesteld ben geworden maar op zo een manier heb ik dit nooit gehad en eigenlijk was het eenbeetje erg veel wat eruit kwam. Iemadn dit ook gehad of een idee wat dit is? Groetjes Kim
Hey Kim, Dat klinkt idd wel vaag...ben je blijven bloeden of was het allen die ene ' straal'? Ik begrijp dat je eigenlijk 6 dagen voor je NOD zit?
Nee denk ik niet. AAngezien het te hevig is ervoor. Denk dat de dagen vervroegd zijn maar demanier waarop deed me effe schrikken. Vond het gewoon erg raar. Groetjes
Hoi Kim, Ik heb dit afgelopen zaterdag gehad! Ik was aan het werk en ineens een enorme vloed met bloed. Niet normaal, ook heel veel stolsels. Ik ben naar mijn idee ongie. Maar weet niet hoe het bij jou zit!
Hoi Kim, Ik heb dit afgelopen zaterdag gehad! Ik was aan het werk en ineens een enorme vloed met bloed. Niet normaal, ook heel veel stolsels. Ik ben naar mijn idee ongie. Maar weet niet hoe het bij jou zit!
Ik heb ook het gevoel dat ik ongi ben. Het was een straal met stolseltjes en ben nu gewoon ongi denk ik. Het gaat neit weg maar blijft. Mijnmannetje zeurt dat ik maar eens naar de doktor moet gaan omdat ik vorige week erge kramp had inmijn baarmoeder. Ook had ik vorige maand bloedverlies in de ochtend bij het plassen maar dat was bij het plassen en daarna niet meer. eenmalig dus. Wat kan het lichaam dus raar in elkaar zitten he. Groetjes
Zijn jullie net van de pil af, want daar kan het ook door komen. Dan heeft je lichaam even een grote baarmoeder-opruimactie en dan komt alle troep er ineens uit. Als het vaker gebeurt toch maar even naar de huisarts gaan.
Nee ben niet net van e ppil af. Bij mijn eerste kind had ik dit niet. Daar liep alles normaal maar nu..... haha. precies zoals ze zeggen. Voor een tweede is alles anders. Groetjes Kim