Hallo! Ik weet dat ik om de 48 uur moet testen maar had vanmorgen weer getest met als resultaat een heeel licht streepje weer. Maar duurt het altijd zo lang voordat die testen goed opgedroogd zijn? Dat de achtergrond niet meer roze is? Ik zag het streepje binnen de 10 minuten in de verte maar naarmate de achtergrond witter werd zag ik t streepje uiteraard ook iets beter..
Ja de dipstick ja! Ongeveer 20 minuten later kun je oas een licht lijntje zien. Eerder niet echt want ja als de achtergrond roze is en je streepje ook nog licht.. Ben ik dus niet de enige haha!
Ik vind die dipsticks van Z&K sowieso vreselijk! Die zijn zogenaamd om extra vroeg mee te testen. Maar als de streep van Kruidvat al pijn deed aan mijn ogen omdat ie zo knalroze was dan deed die dipstick nog niks. Pas na NOD ging die meedoen. Heb ze allemaal weggegeven aan iemand hier op het forum die het niet erg vond dat ze traag kleurden. Die midstreams van Z&K zijn overigens wel ok!
ben ik het niet mee is! testen bij mij 6 dagen voor nod al positief! (de dipstick van z&k) zal bij iedereen gewoon anders zijn! succes!
Dag ladies, Ik heb hetzelfde. Vanochtend (9DPO) met de zw&kids early midstream (paarse 'dop',zat bij m'n setje ovulatietesten) getest en idd... binnen de 10 minuten een streepje. Ik weet het.. veel te vroeg en je moet flink turen (sorry voor de wazige pic), maar hij staat er toch echt. Vandaar mijn vraag: wat is jullie ervaring met de midstreams? (Kan het nog bijna niet geloven...).
Mijn ervaring is ook dat de kv de pan al uit knalde en de ze dipsticks een heel lichtclijntje gaven. Bij mijn tweede miskraam zelfs nooit positief gehad bij de zk dipsticks. Terwijl op de kruidvat testen een duidelijke lichte streep stond
Haha ja ik weet het niet meer zo goed! Miepje2 ik zie een licht streepje! Ik heb nu ook 4 lichte streepjes gehad op de dipsticks en t lijk erop dat ik vandaag gewoon ongesteld ga worden.. was er wel vanuit gegaan dat ik echt zwanger was/ben.. Ik hoop voor jou dat de testjes straks lekker gaan knallen! Hier wacht ik eerst m'n menstruatie goed af..
Ik testte met de midstream van Z&K mooi positief op 5 dagen voor nod, kruidvat was toen nog supervaag. Mijn ervaring is dus dat vooral de midstreams van Z&K erg goed zijn! Ook altijd helemaal wit als ik niet zwanger was.
Ik duim voor je! Laat je het weten hier? Ik ben normaal geen 'streepjesplasser', dus ik hoop ook dat de tests oplopen. Ik ben nu al allerlei excuses aan het bedenken waarom de test niet positief zou zijn (vorige keer KV2v5 ook positief, maar toen pas 10 min. na afleestijd. Volgende dag keurig ongesteld).