Ongesteld na 12 jaar pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eliseb, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliseb

Eliseb Actief lid

27 jul 2011
    116
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende:
    Ik ben 28 juni gestopt met de Nuvaring (in totaal heb ik 12 jaar lang de pil en Nuvaring gebruikt) en op 2 juli werd ik ongesteld (waarschijnlijk mag ik deze nog niet meetellen als ongesteld omdat ik net gestopt ben met de Nuvaring? klopt dit?). Gisteren (28 juli) heb een beetje oud bloed verloren en vandaag iets meer rood bloed, maar echt super weinig en niet continu. Mag ik dit dan ook meetellen als ongesteld zijn?

Mag ik er dan nu vanuit gaan dat mijn cyclus 28 dagen duurt? (dit i.v.m. uitrekenen van meest vruchtbare dagen)

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    waarschijnlijk komt je menstruatie eraan.. maar je kan dit nog niet meetellen als ongesteld. dat is echt als je helderrood bloed verliest en het goed is doorgezet ;)

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ben een hele tijd na het stoppen met de pil alleen maar zo ongesteld geweest, een of twee dagen weinig bloed en dat was het dan. Ik ben mijn temperatuur bij gaan houden en ovu-testen gaan doen en had wel gewoon een eisprong. Het kan dus wel dat dit het gewoon is. Ik zou het gewoon even bij houden na het stoppen met de pil duurt het toch vaak even voor alles weer normaal is (ook cyclus lengte).

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik had de eerste 4 weken na het stoppen regelmatig wel wat doorbraakbloedingen...mn echte ongi kwam echter nog 2 weken later.

5. Eliseb

Eliseb Actief lid

27 jul 2011
    116
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties..
    Ik heb weer "oud bloed", misschien morgen dus beter.. ik hoop het maar! Want volgens jullie mag ik het begin van "oud bloed" niet als eerste dag rekenen van mijn cyclus..

Ik had nooit gedacht dat ik ooit zou hopen voor een flinke ongesteldheid..:D

Deel Deze Pagina