Vraagje over test ... Helluuppp

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamavanjailyn, Jul 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

Hallo meiden,

Heb even een vraagje, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Ik heb 2 juli een miskraam gehad bij 8 weken zwangerschap. op dinsdag moest ik alsnog gecureteerd worden omdat er nog wat achter was gebleven. Daarna nergens geen last meer van gehad ( gelukkig! ) ongeveer een week later heb ik gekeken dmv een test of alle HCG ook echt uit mijn lichaam was en idd de test gaf negatief aan.

NOu heb ik 2 weken geleden op vrijdag geklust en die zondag daarna ook, omdat ik echt een eisprong dacht te voelen.

Zou ongeduldig als ik nu dus ben heb ik 2 dagen geleden in de ochtend al een test gedaan van de kruidvat ( dus 11 dagen na de laatste klus dag )

nog steeds super ongeduldig heb ik vanmorgen dus weer een test gedaan en wat zag ik daar een inimini streepje. Maar is echt bijna niet te zien wel heel licht te zien als ik hem dus in het licht hou. vergeleken met een nieuwe test van de kruidvat en daar zie je echt niets.

Is het niet gewoon zo dat ik heeeeeel graag weer zwanger wil zijn en ik mezelf helemaal voor de gek hou en bijvoorbeeld dat je deze streep altijd kan zien als je hem in het licht houdt of op een bepaalde manier er naar kijkt? of is het nou echt een licht streepje??

Weer naar de stad gegaan en nog een digitale test gekocht van CB en die zegt niet zwanger.

Het is heel vroeg om te testen, ik weet het, maar mag ik nu een beetje hoop hebben???

Liefs Brigitte

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Hee meis,

Wat een onzekerheid. Ik begrijp dat je het heel graag wilt, maar je hebt wel erg vroeg getest. Ik kan je geen ander advies geven dan over een paar dagen weer te testen. Ik duim heel hard voor je.

Liefs Tara

3. loentje88

loentje88 Lid

Jul 29, 2011
    22
    0
    0
    bezig met een eigen bedrijfje op te zetten
    Doorn
    Hoi brigitte,

Ik heb vorige week en donderdag ook een test van de kv gedaan.
    De eerste was duidelijk negatief.
    Maar de tweede gaf een duidelijke nee en vlak daarnaast een
    Heel licht roze streepje. Ik ben er voor het eerst mee bezig.
    Dus ik heb van sommige dingen nog echt geen idee hoe het werkt
    En in elkaar zit. Maar volgens mij kun je beter niet de test van kv. Gebruiken.
    Ik heb wat rond gekeken en er zijn meer vrouwen die zulke uitslagen krijgen van die test. De één is een week later met een andere test wel zwanger, de volgende weer niet.

Ik begrijp je wil en je hoop, heb zelf al een aantal keer eerder gedacht dat ik zwanger was.
    En dat ging zelfs zo ver dat ik mezelf zwanger gelult heb :)
    Het is alleen zo'n teleurstelling als het niet zo is.
    Ik zal voor je duimen!

Lieve groet, marieke

Share This Page