Mat Care testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marian26, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Ik heb een uur geleden een ovulatietest van matcare gedaan..
    heb er al eerder op een ander onderwerp over geschreven..
    Maar heb ook een zwangerschapstest van mat care gedaan en die mag je na 3 min aflezen.. er stond geen lijntje.. maar nu wel?
    is echt een gekleurd lijntje niet grijs wat ik weleens eerder heb gehad bij andere merken testen..
    Oh nu snap ik er even niks meer van :(
    En ben ook nog ongesteld?
    Hoe kan dit nou?

    liefs van marian26
     
  2. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Wat ik even niet snap is dat je op dag 4 een ovulatietest of zwangerschapstest doet. Misschien ligt het aan mij hoor, maar wat is het nut daarvan?
    Natuurlijk kun je wel bloed verliezen en zwanger zijn, had je een vermoeden dat je zwanger was of bent?

    groetjesss
     
  3. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    ik heb inderdaad het gevoel gehad dat ik zwanger zou zijn.. Mijn buik werd wat anders, heb normaal een platte buik en de laatste 2 maand is dat een beetje anders geworden.. ook had ik in de mand mei op 10 mei een menstruatie en de 24e weer en 10 juni weer een menstruatie.. dit bracht mij in verwarring..
    ik weet dat het gek is om op dag 4 van de cyclus een ovu test te doen maar ik heb vaak tijdens of net na de menstruatie zoals nu.. een twijfel of ik dan al ovuleer.. in de theorie kan dan niet maar in de praktijk is dat wel bewezen dmv van een zwangere vrouw die een echo liet maken , zwanger bleek te zijn en bevrucht is tijdens de menstruatie.
    Nu vond ik het zo gek dat de ovu test licht positief was.. en deed dus een zwangerschapstest om zeker te zijn.. en die vertoont toch echt een lijn..

    liefs van marian26
     
  4. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey meis, kun je een foto vd test plaatsen?
    Ben benieuwd ;)
     
  5. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Als je écht twijfelt kan je bij je huisarts wat bloed laten afnemen.
    Bloed liegt nooit :)

    Succes! ;)
     
  6. neia

    neia Fanatiek lid

    18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Sorry maar ik snap het echt niet.
    Een ovutest op dag 4 kan best een lijntje aangeven, er zit namelijk altijd LH in je urine.
    En als er op de zwangerschapstest staat dat je hem na 3 minuten mag aflezen en er staat niks dan ben je niet zwanger. Wanneer verscheen het lijntje?
    Ik denk echt dat je niet zwanger bent, of ik heb je verkeerd begrepen.
    Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!

    Neia
     
  7. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    ik kan er geen foto van plaatsen, ik heb niet zo'n camera helaas.
    En bloed laten afnemen dat doet mijn huisarts nooit!
    Ik snap eigenlijk vrij weinig van die ovu testen en heb dat boekje eens doorgelezen en er stond inderdaad in, als je een lijntje hebt die lichter is dan de testlijn dat de test dan negatief is. maar dat is ook wel vrij logisch tijdens je menstruatie.
    De zwangerschapstest daarintegen werd na 5 min ongeveer positief. Maar wel heel licht dus het zal wel een lijntje zijn die indroogd ofzo.
    Denk niet dat je me verkeerd hebt begrepen hoor..
    Ik wil veel te graag omdat we alweer 16 maand aan het proberen zijn.. en ik denk dat ik een beetje doordraaf ermee..
    Sorry meiden!

    liefs van marian26
     
  8. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    als je erg twijfeld doe je over een paar dagen toch weer een test?
    onthoud wel dat je lichaam raar kan doen als je heel graag een kleintje wilt.
    succes
     

Deel Deze Pagina