Ik vraag me af wat ik het beste aan kan houden. Ik heb gemiddeld een cyclus van 26 dagen. Ik heb vorige week tussen maandag en woensdag mijn eisprong gehad. Wat moet ik aanhouden 14 dagen vanaf mijn eisprong of mijn cyclus dagen?? Ik zit nu op cyclus dag 23. Of moet ik gewoon ruim wachten en kijken of ik wel of niet ongi wordt??
In principe 14 dagen vanaf je eisprong. Maar dat is ook maar een gemiddelde natuurlijk. Kan tot 18 dagen zijn zelfs. En voor de rest is het een kwestie van de hoeveelheid geduld...... Succes!!
Maar korter dan 14 dagen kan dus niet?? Ik ga net naar de wc en heb wat, het lijkt op, bruin bloedverlies bij het afvegen. Maar dat kan toch nooit ongi zijn, ik zit nu pas op een week na mijn eisprong... Ik weet het even niet meer....
Het ligt aan je eigen cyclus. Volgens mij is het gemiddelde 14 dagen na eisprong, maar niet iedereen heeft dit. Gewoon afwachten... Al is dat heel lastig.
Ik heb mijn cyclus aangehouden ipv die 14 dagen na eisprong en had gister een lichte positieve test :-D Zie topic, wit rekbaar slijm