Hallo, We ben nu 3/4 jaar bezig om zwanger te worden en nu dacht ik het toch echt te zijn. Ik voelde op dag 19 een enorme steek en dacht zelf dat is of de eisprong of innesteling? Daarna kreeg ik allerlei klachtjes zoals pijnlijke borsten (vooral 1) en vreemde krampen die ik niet kon thuisbrengen. Ook had ik af en toe een wat misselijk gevoel. Nu heb ik op dag 34 een zwangerschapstest gedaan en die was negatief . Ik dacht dat je na de eisprong na 2 weken ongesteld word? Het gekke is dat mijn klachten nu allemaal verdwenen zijn. Kan ik nu toch nog zwanger zijn, maar was ik nog te vroeg met testen? Of houd mijn lichaam me voor de gek met die stomme klachten? Ik heb net na het stoppen van de pil een aantal maanden last van het ontpillen gehad, maar de laatste tijd leek mijn cyclus een soort van logica te krijgen, de laatste 2 keer was het 34 dagen. Alvast bedankt voor het antwoord! Groetjes Isje
Hoi Isje, ik denk toch dat je inderdaad niet zwanger bent, maar deze cylcus wat heviger op de hormonen reageert dan anders. Wacht maar even af en je kunt altijd over een paar dagen nog eens testen als je nog niet ongesteld bent geworden of de klachtjes komen weer terug. Groetjes Brigitte