Zoals de titel al zegt., was ik benieuwd naar ervaringen over ongesteld worden na de primolut. Ik ben nu op dag twee zonder primolut en voel nergens aan mijn lichaam dat ik ongesteld moet worden, wel heb ik vochtigere inlegkruisje dus die verander ik elk uur ongeveer... Tevens heb ik het gevoel erg dik geworden te zijn na een kuur primolut van 10x3 Ervaringen zijn welkom😁
Ik heb het 5 dagen geslikt 3 keer op een dag. En zondag was ik er toen mee gestopt en woensdag avond werd ik ongesteld. Ze zeggen meestal 3 dagen na stoppen van de kuur
Was de menstruatie bij jou anders dan nirmaal? Ik bedoel heviger of juist minder/ stolsels of juist helemaal niks? Heb je daarna ook een normale ongesteldheid te pakken of nog aan het testen en tempen?
3 of 4 dagen er na, na 10 dagen 3 x per dag een pilletje (Ik reageer slecht) Wat voor mij echt kenmerkend is aan mn menstruatie opgewekt met primolut: ik verlies 1 groot stolsel van ongveer 2 x 1 cm. Voor de rest een hele lichte bloeding wat op dag 2 al overgaat in bruin verlies. Dit bruin verlies houd dan nog 2 a 3 dagen aan.
Voor mij is het vandaag dag 3 zonder.. maar nog steeds geen teken misschien omdat we juist aan het wachten zijn, maar het begint behoorlijk irritante te worden haha